اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بورس منطقه‌ای مازندران خبر داد

بورس مازندران روزانه شاهد 21 میلیارد ریال معامله است

خبرگزاری فارس: مدیر بورس منطقه‌ای مازندران ارزش ریالی معاملات در تالار بورس مازندران از ابتدای سال جاری تاکنون را 3 هزار و 347 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: متوسط روزانه در مدت مشابه حدود 21 میلیارد ریال بود.

بورس مازندران روزانه شاهد 21 میلیارد ریال معامله است

علی جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری در مورد آخرین معاملات انجام شده بورس در مازندران اظهار کرد: طی پنج روز اخیر (شنبه تا چهارشنبه جاری) 118 میلیون و 734 هزار و 387 سهم در بورس مازندران داد و ستد شد که ارزش ریالی آن 719 میلیارد ریال عنوان کرد.

مدیر بورس منطقه‌ای مازندران ارزش ریالی سهام خریداری شده را در تالار بورس مازندران 37 میلیارد ریال و ارزش فروش سهام در این مرکز را 682 میلیارد ریال عنوان کرد.

این مسئول ارزش ریالی معاملات در تالار بورس مازندران از ابتدای سال جاری تاکنون را 3 هزار و 347 میلیارد ریال عنوان کرد و بیان کرد: متوسط روزانه در مدت مشابه حدود 21 میلیارد ریال بود.

جعفری در ادامه به سهام مورد معامله در تالار بورس مازندران اشاره کرد و گفت: در این هفته سهام شرکت‌های صنایع مس ایران، ذوب آهن اصفهان، سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات، پالایش نفت بندرعباس و سرمایه‌گذاری ساختمان ایران بیشترین ارزش معاملات این هفته در تالار بورس مازندران را به خود اختصاص دادند.

وی اضافه کرد: پنج درصد کل سهام مبادله شده در این هفته در تالار بورس مازندران مربوط به خرید و حدود 95 درصد مربوط به فروش سهام بود.

مدیر بورس منطقه‌ای مازندران در پایان گفت: شاخص قیمت در بورس مازندران با 53 واحد افزایش نسبت به هفته قبل به 31 هزار و 336 واحد رسید.

انتهای پیام/غ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول