اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال

صبای قم میزبان قعرنشین لیگ برتر شد

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال صبای قم و در هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر طبق برنامه کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال از قعرنشین لیگ برتر یعنی گاز خوزستان پذیرایی خواهد کرد.

صبای قم میزبان قعرنشین لیگ برتر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در حالی که بازی‌های هفته یازدهم از دور رفت رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از عصر دهمین روز آذر ماه یعنی جمعه هفته آینده برگزار می‌شود تیم فوتسال صبای قم نیز در خانه برابر آخرین تیم جدول رده‌بندی به میدان خواهد رفت.

در آغاز هفته یازدهم دیدارهای دور رفت لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور و بر اساس برنامه، دیدار تیم‌های فوتسال صبای قم و گاز خوزستان قرار است از ساعت 16 عصر جمعه دهم آذر ماه در سالن دو هزار نفری حیدریان قم به انجام برسد که این دیدار پنجمین بازی خانگی صبای قم محسوب می‌شود.

چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور بعد از اعلام برنامه دیدارهای سه هفته پایانی دور رفت این دوره از سوی سازمان لیگ برتر کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در حالی در اوج حساسیت خود دنبال می‌شود که هم‌اکنون پنج تیم در بالای جدول رده‌بندی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر چهاردهم به شمار می‌روند.

نماینده فوتسال استان قم در حالی این هفته در دیداری خارج از خانه برابر تیم فوتسال شرکت ملی و حفاری ایران صف‌آرایی کرد و تنها یک امتیاز کسب کرد که در هفته‌های قبل لیگ برتر فوتبال موفق عمل کرده و در میان ناباوری این هفته از صدر جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر به مکان سوم آمد.

در فصل جاری مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور صبا با ترکیبی کاملاً بومی همچون دوره قبل بازی‌های لیگ برتر با بازیکنان جدید، کم نام و نشان و جویای نام البته در کنار چهره‌های با تجربه بسیار خوب در فوتسال کشور نظیر علی‌اصغر حسن‌زاده برابر حریفان ظاهر شد که خیلی از کارشناسان این اتفاق را خدمتی بزرگ به فوتسال کشور می‌دانند.

حالا صبایی‌ها انگیزه زیادی دارند که در دیدار خانگی هفته یازدهم که مطمئناً در حضور انبوه تماشاگران قمی حاضر در سالن دو هزار نفری شهید حیدریان این شهر برگزار می‌شود، تیم آخر جدول رده‌بندی یعنی گاز خوزستان را که از قضا این هفته هشت گل در خانه خود از تیم صنایع گیتی پسند اصفهان خورده است، با گل‌های فراوان شکست داده و با غفلت دیگر مدعیان بار دیگر صدرنشین شوند.

تیم فوتسال صبای قم در فصل چهاردهم مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور، با حمایت باشگاه صبا در لیگ برتر حضور یافته است و این مهم می‌تواند به موفقیت فوتسال قم و ایجاد انگیزه در بین جوانان فوتسالیست قمی در سال‌های آتی بینجامد و این تیم برای نخستین بار فوتسال قم را صاحب عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور کند.

هم‌اکنون در جدول رده‌‌بندی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور تیم صبای قم با کسب شش پیروزی، تساوی و یک باخت از 9 مسابقه با 20 امتیاز در مکان سوم قرار دارد و تیم‌های فوتسال صنایع گیتی پسند اصفهان و منصوری قرچک با کسب امتیاز مشابه 21 رده‌های اول و دوم را در اختیار دارند.

انتهای پیام/78002/غ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول