اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس:

شهدا الگوی زندگی همگان شوند

خبرگزاری فارس: نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: باید زندگی شهدایی همچون سردار سیدجواد حسینی برای ما الگو و بازگو شود.

شهدا الگوی زندگی همگان شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، فرج‌الله عارفی در یادواره شهدای محله صاحب‌آباد شهر جیرفت اظهار داشت: یادواره شهدا، محلی است که ما برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گرد هم می‌آییم که این اقدام برای ما عزت و عظمت‌آفرین است.

عارفی با بیان اینکه ملت ما باور کرده‌اند، شهادت مرگ نیست بلکه آغاز یک زندگی دوباره است، ادامه داد: اگر امروز ملت و کشور ایران به یک قدرت جهانی تبدیل شده است به برکت امام حسین (ع) و شهدا است.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهدا به ما درس‌های زیادی را داده‌اند، افزود: باید زندگی شهدایی همچون سردار سیدجواد حسینی برای ما الگو و بازگو شود تا بدانیم آن‌ها چگونه زندگی کرده‌اند.

در این مراسم حجت‌الاسلام مصطفی دشت‌آبادی امام جمعه عنبرآباد با رفیع خواندن جایگاه شهدا نیز گفت: زندگی شهدا باید برای ما درس شود.

به گزارش فارس یادواره شهدای محله صاحب‌آباد جیرفت با حضور نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان، رئیس آموزش و پرورش شهرستان جیرفت، فرمانده سپاه ناحیه جیرفت، اعضای شورای شهر جیرفت، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان جیرفت، امام جمعه عنبرآباد، ،خانواده شهدا، جانبازان و اقشار مختلف مردم در مسجد امام حسین(ع) محله صاحب‌آباد جیرفت برگزار شد.

انتهای پیام/80003/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول