اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون:

بسیج الگوی آزادی‌خواهان جهان است

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون گفت: امروزه بسیج به عنوان بهترین الگو برای آزادی‌خواهان جهان در رهایی از استکبار قرار گرفته است.

بسیج الگوی آزادی‌خواهان جهان است

غلامرضا شرفی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کازرون اظهار داشت: وجود ویژگی‌هایی مانند اخلاص، مردمی بودن و ترکیب مذهب و سیاست در نیروهای بسیج باعث شده که این نهاد به عنوان بهترین الگو برای آزادی‌خواهان جهان در رهایی از استکبار قرار گیرد.

وی افزود: بسیج از زمان تأسیس تاکنون بدون هیچ توقع و چشم‌داشت مادی با کم‌ترین هزینه، بالاترین بهره‌بری را در تمام بخش‌ها در کشور به وجود آورده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون گفت: این نیرو با تقویت روحیه جمع‌پذیری در ارائه نظریه‌های بهره‌وری بسیاری از معادلات و محاسبات مدیریتی را برهم زده است.

شرفی ادامه داد: بسیج خود را مدافع بی‌چون و چرای ولایت و ارزش‌های اسلامی می‌داند و همین امر باعث سلامت این نهاد ارزشمند در کشاکش جریانات سیاسی شده است.

این مسئول در ادامه گفت: بسیج به تمام عرصه‌های علمی، صنعتی، اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، محرومیت‌زدایی و نیز سیاست بین‌المللی کشور با اقتدار ورود پیدا می‌کند و مانند خواری در چشم دشمنان قرار می‌گیرد.

شرفی در بخش دیگر سخنانش رمز پیروزی غزه در برابر رژیم صهیونیستی را الگوپذیری از تفکر بسیجی عنوان کرد و افزود: بسیج از مظلومان در برابر ظالمان و مستکبران با اقتدار دفاع می‌کند.

انتهای پیام/ 2448/م/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول