اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول فعالیت‌های دانش‌آموزی آموزش و پرورش اصفهان:

راهبرد‌های دینی با ترویج فرقه‌های انحرافی در مدارس مقابله می‌کند

خبرگزاری فارس: مسئول فعالیت‌های دانش‌آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: اجرای راهبرد‌های دینی و مذهبی در مدارس سبب مقابله به توسعه و ترویج فرقه‌های انحرافی در میان دانش‌آموزان می‌شود.

راهبرد‌های دینی با ترویج فرقه‌های انحرافی در مدارس مقابله می‌کند

محمدعلی فتاحی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه فلسفه عاشورای حسینی باید در میان تمام دانش‌آموزان احیا و زنده شود، اظهار کرد: هدایت دانش‌آموزان به راه راست و حرکت در مسیر اسلام و انقلاب با تقویت برنامه‌های مذهبی در مدارس و تبیین فلسفه عاشورایی در میان دانش‌آموزان امکان‌پذیر است.

وی با تاکید بر اینکه یک پیوند نا‌گسستنی میان فلسفه قیام عاشورای حسینی و انقلاب اسلامی ایران وجود دارد، اضافه کرد: درصدد اجرا و توسعه برنامه‌های مختلف مذهبی در مدارس استان برای آشنایی دانش‌آموزان با آیین‌های دینی و مذهبی هستیم.

مسئول فعالیت‌های دانش‌آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه دانش‌آموزان به میزان بسیاری مورد هدف دشمنان در جنگ نرم هستند، تصریح کرد: برخی از افراد به دنبال توسعه و ترویج فرقه‌های انحرافی در میان دانش‌آموزان هستند اما تمام متولیان نظام آموزشی با اجرای راهبرد‌های دینی و مذهبی در مدارس با این موضوع برخورد می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه تبیین فلسفه عاشورا سبب مقابله با ترویج فرقه‌های انحرافی در مدارس می‌شود، ادامه داد: با معرفت‌افزایی دانش‌آموزان عدم گرایش این قشر از جامعه به فرقه‌های انحرافی به صورت 100 درصدی امکان‌پذیر است.

فتاحی با بیان اینکه حضور دانش‌آموزان در مراسم‌ عزاداری و سوگواری‌ها سبب جلوگیری از رشد و توسعه هجمه‌های فرهنگی دشمن در میان این قشر از جامعه می‌شود، تاکید کرد: دشمنان تنها درصدد ایجاد گرایش‌های انحرافی در میان دانش‌آموزان در مدارس هستند اما باز‌گو شدن فلسفه عاشورای حسینی در مدارس راهکاری برای مقابله با این هدف دشمن به شمار می‌رود.

انتهای پیام/63001/ع/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول