اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تویسرکان:

علم‌اندوزی و استحکام‌بخشی دینی از وظایف جوانان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه تویسرکان گفت: علم‌اندوزی و استحکام‌بخشی اعتقادات دینی و ایمانی از وظایف جوانان امروز است که باید در این خصوص اهتمام جدی داشته باشند.

علم‌اندوزی و استحکام‌بخشی دینی از وظایف جوانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان در یازدهمین روز از ماه محرم‌الحرام 500 دانش‌آموز از 12 هیئت حسینی مدارس شهرستان تویسرکان با حضور امام جمعه، رئیس آموزش و پرورش و تنی چند از معلمان در حسینه امام خمینی (ره) دفتر امام جمعه در سوگ اباعبدالله (ع) و یاران با وفایش به سر و سینه زدند.

در این مراسم امام جمعه تویسرکان در جمع دانش‌آموزان با اشاره به اینکه اکثر جنگجویان و یاران زمان رسول‌الله(ص) و یاران امام حسین (ع) نوجوانان و جوانان بودند، گفت: قریب به اتفاف یاران امام زمان (عج) نوجوانان و جوانان هستند.

حجت‌الاسلام محمدعلی ارزنده افزود: در جنگ هشت سال عراق علیه ایران حضور حداکثری نوجوانان و جوانان مقطع تحصیلی راهنمایی و دبیرستانی نسبت به دیگر اقشار جامعه چشمگیر بود.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری با این مضمون که امید من به شما جوانان و نوجوانان است، در خصوص چرایی این حضور همیشگی جوانان در پیروزی دین اسلام، تصریح کرد: جوانان به هیچ چیز و هیچ‌ کس در این دنیا تعلق و وابستگی ندارند و با اخلاص تمام هر کجا لازم باشد از حق و دین خداوند دفاع می‌کند.

امام جمعه تویسرکان با تأکید بر اینکه شما جوانان باید در همه عرصه‌ها با نشاط و توانمندی تمام و استفاده بهینه کامل از فرصت جوانی وارد شوید، ابراز کرد: شما دانش‌آموزان تلاش کنید با آگاهی و بصیرت در همه زمینه‌ها شناخت و معرفت خود را به عنوان سربازان امام زمان (عج) ارتقا دهید.

وی اذعان داشت: به زودی زود با عنایت پروردگار توسط شما جوانان به رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری ریشه اسرائیل و استکبار از صفحه روزگار برچیده خواهد شد.

ارزنده در پایان سخنانش متذکر شد: پس وظیفه امروز شما خوب درس خواندن، تقویت و استحکام‌بخشی اعتقادات دینی و ایمانی است که باید در این خصوص اهتمام جدی داشته باشید.

انتهای پیام/89010/غ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول