اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه قزوین خبر داد

15 کشته و مجروح در سوانح رانندگی قزوین

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: وقوع چهار حادثه رانندگی در قزوین شش کشته و 9 مجروح بر جای گذاشت.

15 کشته و مجروح در سوانح رانندگی قزوین

سیدمظفر حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: در نخستین سانحه رانندگی روز گذشته در شهرستان بویین زهرا یک دستگاه سواری پراید سفید به علت عدم رعایت حق تقدم با یک دستگاه سواری پژو با دو سرنشین حوالی کارخانه آسفالت برخورد که در این هنگام یک دستگاه سواری پراید مشکی نیز بر اثر بی‌احتیاطی و عدم توجه به جلو با پژو برخورد کرد.

وی افزود: راننده سواری پراید سفید و سرنشین پژو بر اثر شدت جراحات در محل وقوع حادثه فوت و راننده سواری پژو و سواری پراید مشکی در این حادثه مجروح شدند.

رئیس پلیس راه استان قزوین ادامه داد: همچنین، در تصادف دیگری روز گذشته در شهرستان آبیک یک دستگاه سواری پیکان با دو سرنشین حوالی سد زیاران با یک دستگاه سواری پژو 206 برخورد کرد.

حسینی بیان کرد: بر اثر این سانحه رانندگی سرنشین پیکان در محل وقوع حادثه در گذشت و راننده هر دو خودرو مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

این مسئول در خصوص علت این حادثه تصریح کرد: پلیس علت وقوع این حادثه رانندگی را بی‌مبالاتی راننده پیکان در تجاوز به چپ هنگام رانندگی اعلام کرد.

رئیس پلیس راه استان قزوین اضافه کرد: یک دستگاه سواری پژو 405 با چهار سرنشین در آزادراه قزوین ـ رشت واژگون شد.

این مسئول ادامه داد: در این سانحه راننده خودرو در گذشت و سه سرنشین آن مجروح و به بیمارستان منتقل که یکی از سرنشینان بر اثر شدت جراحات در بیمارستان جان سپرد.

حسینی در خصوص علت این واژگونی عنوان کرد: پلیس راننده پژو را به علت عدم توجه به جلو هنگام رانندگی و شرکت آزادراه‌ها را به علت عدم رعایت نظامات دولتی در عدم نصب حفاظ مقصر اعلام کرد.

این مسئول تصریح کرد: در سانحه رانندگی دیگری در قزوین یک دستگاه سواری پژو روآ با چهار سرنشین در جاده قدیم قزوین ـ‌ رشت واژگون شد.

رئیس پلیس راه استان قزوین خاطرنشان کرد: در این حادثه یکی از سرنشینان خودرو در محل وقوع حادثه در گذشت، راننده و دو سرنشین دیگر آن مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

حسینی در خصوص علت این واژگونی بیان کرد: پلیس علت وقوع این واژگونی را بی‌احتیاطی راننده خودرو در تخطی از سرعت مطمئنه در جاده لغزنده اعلام کرد.

انتهای پیام/2667/ی/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول