اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال‌جاری صورت گرفت

کمک 7 میلیارد ریالی خیران کتابخانه‌ساز در بهشهر

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بهشهر گفت: در سال 91، خیران کتابخانه‌ساز بهشهر هفت میلیارد ریال به کتابخانه‌های عمومی این شهر کمک کردند.

کمک 7 میلیارد ریالی خیران کتابخانه‌ساز در بهشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی مازندران، علی ذبیح‌پور تصریح کرد: خیرین کتابخانه‌ساز شهرستان بهشهر در حدود 183 میلیون ریال کمک نقدی و غیر نقدی و دو زمین جمعا به ارزش 6 میلیارد و 850 میلیون تومان به کتابخانه‌های عمومی بهشهر اهدا کردند.

وی بیان کرد: خیرین کتابخانه‌ساز و برخی از اعضای فعال کتابخانه‌های عمومی بهشهر با خرید تجهیزات و وسایل مورد نیاز کتابخانه‌های عمومی در مواردی همچون؛ خرید کتاب، خرید آبسردکن، خرید ملزومات کتابخانه‌ای، میز کامپیوتر، قالی و موکت، کاغذ A4 و وسایل مورد نیاز نمازخانه و همچنین با واریز مبالغ نقدی به حساب انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان بهشهر، جمعا 183 میلیون ریال به کتابخانه‌های عمومی کمک کردند.

دبیر انجمن کتابخانه‌های عمومی همچنین به اهدای زمین برای ساخت کتابخانه عمومی اشاره کرد و گفت: دو خیر دیگر به نام‌های جهانگیری و عبدالکریم علیپور با اهدای زمین برای ساخت کتابخانه عمومی گام مؤثری در افزایش فضای کتابخانه‌ای شهرستان بهشهر برداشتند.

ذبیح‌پور تصریح کرد: جهانگیری زمینی به ارزش یک میلیارد و هشتصد میلیون ریال و با متراژ 1200 متر مربع برای ساخت کتابخانه‌ای در روستای حسین‌آباد بهشهر و عبدالکریم علیپور زمینی به ارزش 5 میلیارد و 50 میلیون ریال و با متراژ 2020 مترمربع برای ساخت کتابخانه مرکزی شهرستان به کتابخانه‌های عمومی اهدا کردند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی بهشهر نقش خیرین کتابخانه‌ساز را در پیشبرد اهداف مقدس نظام اسلامی جهت بالا بردن فضای کتابخانه‌ای به منظور ارتقای آگاهی و بصیرت عمومی جامعه، نقشی انکارناپذیر دانست و اظهار داشت: امیدواریم مسئولین نیز همگام با خیرین با تخصیص اعتبارات لازم به کتابخانه‌های عمومی، در جبران کمبودهای کتابخانه‌ای مخصوصا در بخش فضا و منابع به این بخش کمک کنند.

انتهای‌پیام/2296/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول