اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن معلولین رامهرمز:

400 معلول عضو انجمن معلولین رامهرمز هستند

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن معلولین ابوالفضل العباس (ع) شهرستان رامهرمز از عضویت 400 معلول جسمی، حرکتی، نابینا، ناشنوا و کم توان ذهنی در این انجمن خبر داد.

400 معلول عضو انجمن معلولین رامهرمز هستند

محمدرحیم بیگدلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در رامهرمز اظهار داشت: به منظور بررسی مشکلات معلولان از طریق دستگاه‌های دولتی و همچنین رایزنی برای ایجاد اشتغال این قشر از جامعه که اغلب توانمندی‌های غیر قابل انکاری دارند و کمتر به آن‌ها توجه شده است این انجمن از سال 84 تاسیس شده است.

وی افزود: انجمن معلولین رامهرمز تاکنون خدماتی از قبیل دادن عیدی به معلولان نیازمند، کمک‌های مالی و درمانی، ارائه ارزاق و سبد غذایی در ماه‌های رمضان و محرم با همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت و همچنین ادارات اوقاف و هلال احمر را به اعضای زیر پوشش این تشکل، ارائه داده است.

بیگدلی گفت: برگزاری مسابقات ویلچررانی، طناب کشی به مناسبت‌های مختلف و برگزاری اردوهای سیاحتی و زیارتی درون و برون استانی از دیگر فعالیت‌های این انجمن جهت معلولان رامهرمز است.

وی ضمن تاکید بر همکاری مسئولان استانی و شهرستانی در برطرف کردن عمده مشکلاتی که این انجمن و معلولان شهرستان دارند، خواستار تامین محلی مناسب و ثابت برای انجمن، ارائه کمک‌های مالی به انجمن و بکار گیری معلولان دارای توانایی کافی برای اشتغال در اداره‌ها شد.

رئیس انجمن معلولین رامهرمز یاد آورشد: مردم با این دید که فرد معلول قادر به انجام هیچ کار اجتماعی نیست به وی ننگرند و باعث حقارت این قشر از جامعه نشوند.

انتهای پیام/2247/و/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول