اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بجنورد صورت گرفت

استقبال چشمگیر مردم عزادار از نمایشگاه «یاد یاران»

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی از استقبال چشمگیر و گسترده مردم عزادار از نمایشگاه «یاد یاران» در بجنورد خبر داد.

استقبال چشمگیر مردم عزادار از نمایشگاه «یاد یاران»

سید ابراهیم حسینی ظهر امروز در حاشیه مراسم عزاداری عاشورای حسینی در گفت‌وگو با خبر نگار فارس در بجنورد با بیان اینکه این نمایشگاه به خاطر تقارن هفته بسیج با دهه اول ماه محرم در جنب این سازمان برپا شده است، اظهار کرد: این نمایشگاه با هدف ترویج فرهنگ عاشورایی و همچنین ارائه تصویری از همسو بودن اهداف بسیج با حرکت عاشورایی امام حسین (ع) و همچنین آشنایی به ویژه نسل جوان با گذشت، ایثار و فداکاری سالار شهیدان، ارزش‌های انقلاب اسلامی و ایثارگری‌های بسیجیان برپا شده است.

وی با بیان اینکه اینکه شعار امسال بسیج در امتداد عاشورا بوده از این رو، نخستین این نمایشگاه تصاویر سه بعدی با همت اعضای پایگاه مقاومت بسیج شهید احمدی روشن سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی برپا شد، گفت: نمایشگاه یاد شده تصاویر سه بعدی را از حماسه‌ها و دلیر مردی‌های بسیجیان به ویژه در دوران هشت سال دفاع مقدس در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده است و هر بازدیدکننده پس از ورود به نمایشگاه با استفاده از عینک سه بعدی مخصوص می‌توانند تصاویر را تماشا کنند.

به گفته حسینی موضوع مبارزه با تحریم‌های بی‌اثر دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و توجه به اقتصاد مقاومتی نیز در این نمایشگاه مورد توجه قرار گرفته است.

وی ملبس شدن کارکنان به لباس بسیجی، برگزاری مسابقات فرهنگی، شرکت در مراسم‌های هفته بسیج و.. را از فعالیت‌های این سازمان به مناسبت این هفته خواند.

به گزارش فارس این نمایشگاه از 7.30 صبح تا 18 عصر پایان  همین هفته در جنب ساختمان شماره یک سازمان صنعت، معدن و تجارت استان واقع در میدان بازرگانی آماده بازدید عموم است.

انتهای پیام/ 63002/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول