اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بارش شدید باران در عسلویه

عسلویه در کمتر از نیم ساعت در آب غوطه‌ور شد

خبرگزاری فارس: بارش شدید باران در عسلویه موجبات آبگرفتگی خیابان‌های اصلی و بروز مشکلاتی برای شهروندان شد.

عسلویه در کمتر از نیم ساعت در آب غوطه‌ور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه شامگاه شنبه و بر اثر بارش شدید باران، بخش زیادی از خیابان‌ها و کوچه‌های عسلویه دچار آبگرفتگی شد و این امر مشکلاتی را برای شهروندان به وجود آورد.

بارندگی عسلویه حدود 30 دقیقه با شدت ادامه داشت و به تدریج از شدت بارندگی کاسته شد و البته همین نیم ساعت کافی بود تا خیابان‌های اصلی عسلویه زیر آب برود و به اصطلاح شاهد غرق شدن عسلویه باشیم.

شهردار عسلویه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عسلویه با اشاره به وضعیت عسلویه پس از بارندگی اظهار داشت: عسلویه همیشه با مشکل تخلیه آب بارندگی مواجه است و به دلیل اینکه حالت کاسه‌ای دارد زمان زیادی برای تخلیه آب ناشی از بارندگی صرف می‌شود.

هوشنگ صمصامی افزود: برخی از نقاط عسلویه حتی از سطح دریا نیز پایین‌تر هستند و این امر عامل مهمی در کند شدن روند تخلیه آب در معابر و خیابان‌های شهر است.

وی اضافه کرد: نیروهای امدادی شهرداری از دقایق ابتدایی بارندگی در شهر حاضر شده‌اند و هم‌اکنون که دو ساعت از پایان بارندگی می‌گذرد تعدادی از خیابان‌ها تخلیه شده‌اند و عملیات برای تخلیه کامل آب‌‌های خیابان‌های مهم ادامه دارد.

صمصامی گفت: آب خیابان روبه‌روی بسیج کاملا تخلیه شده و خیابان راهور نیز در حال تخلیه است.

وی با بیان اینکه بیشترین مشکل در خیابان دولت (بازار اصلی) وجود دارد اذعان داشت: اجرای طرح کانال دفع آب‌های سطحی در این شهر در دست اجراست که تکمیل این طرح مشکل عسلویه را رفع می‌کند.

شهردار عسلویه یادآور شد: اجرای خیابان 30 متری نیز جنب بازار پیش‌بینی شده که البته حدود 300 میلیارد ریال برای تملک مغازه‌ها نیاز داریم و در صورت تامین منابع مالی شاهد تکمیل و راه‌اندازی این خیابان خواهیم بود.

انتهای پیام/2451/غ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول