اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم کشتی صدرای مازندران:

مقابل کشتی‌گیران حریف بدشانس بودیم/ کشتی‌گیران به آمادگی لازم نرسیدند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم کشتی آزاد صدرای زیراب مازندران پس از شکست تیمش در شهرآورد مازندران مقابل پرسپولیس جویبار گفت: در چند وزن کشتی‌گیران ما بدشانس بودند.

مقابل کشتی‌گیران حریف بدشانس بودیم/ کشتی‌گیران به آمادگی لازم نرسیدند

عباس حاج کناری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزرشی فارس در شهرستان ساری بیان داشت: کشتی‌گیران دو تیم کشتی خوبی گرفتند ولی کشتی‌گیران هنوز به مرز آمادگی خوب نرسیدند.

وی افزود: در این مسابقه در دو وزن اگر کشتی‌گیران اگر در برابر کشتی‌گیران حریف شانس داشتند می‌توانستیم پیروز میدان باشیم.

سرمربی صدرا زیراب از حضور تماشاگران در سالن رنجبر صفری زیراب تشکر کرد و تصریح کرد: کشتی‌گیران جوان و خوبی داریم که با تمرینات بیشتر بهتر خواهیم شد.

وی تیم حریف را از تیم‌های خوب لیگ اشاره کرد و یادآور شد: کادر فنی پرسپولیس از مربیان سابق تیم ملی هستند که کشتی‌گیران خوب و ملی پوشی را جذب کردند.

حاج کناری افزود: کشتی‌گیران هنوز به آمادگی لازم نرسیدند و به مرور زمان با انجام تمرینات فشرده به شرایط مطلوب بدنی خواهند رسید.

وی در پایان با تشکر از زحمات مدیریت باشگاه صدرا زیراب محبوب قبادیان خاطرنشان کرد: تیم کاملا بومی هستیم که کشتی‌گیران جوان و جویای نام مازندران را به خدمت گرفتیم که به آینده درخشان این کشتی‌گیران نیز ایمان دارم.

به گزارش فارس، در هفته دوم لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور تیم صدرا زیراب در شهرآورد مازندران مقابل پرسپولیس جویبار در سالن رنجبر صفری زیراب با نتیجه چهار بر سه شکست خورد.

انتهای پیام/86005/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول