اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اهر:

استکبار به دنبال به انحراف کشاندن عزاداری‌هاست

خبرگزاری فارس: امام جمعه اهر گفت: استکبار جهانی به دنبال سست کردن اعتقادات دینی در بین جوانان و به انحراف کشاندن عزاداری‌ها است.

استکبار به دنبال به انحراف کشاندن عزاداری‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، حجت‌الاسلام جواد حاجی‌زاده ظهر امروز در همایش آسیب‌شناسی فرهنگ عزاداری اظهار کرد: ماه محرم و صفر و مجالس عزاداری برای سیدالشهدا(ع) بهترین فرصت برای بازگو کردن اهداف قیام امام حسین(ع) و برپا کردن نماز و امر به معروف و نهی از منکر است.

وی افزود: تا زمانی که ماه محرم و صفر و حضور پرشور مردم در این عزاداری‌ها تداوم دارد، تهدید دشمنان نظام و انقلاب تأثیری ندارد و انقلاب اسلامی بیمه است.

این مسئول همچنین با اشاره به تلاش استکبار جهانی در سست کردن اعتقادات دینی در بین جوانان و به انحراف کشاندن عزاداری‌ها از سوی دشمنان، رسالت سخنرانان، مداحان، عزاداران و مدیران هیئت‌ها را در این زمینه سنگین برشمرد و بر تلاش فعالان فرهنگی و مذهبی در ترویج فرهنگ اسلام ناب محمدی تأکید کرد.

حاجی‌زاده بر استفاده از سخنرانان مبارز و مبلّغان دینی برای بیان اهداف قیام امام حسین(ع) و مسائل دینی و روز در کنار عزاداری‌ها تأکید کرد.

امام جمعه اهر، همچنین خواستار برگزاری عزاداری‌ها در ساعات مشخص، دوری جستن از هرگونه خرافات و مزاحمت و پرهیز از آلودگی صوتی و  رفت و آمد از سوی عزاداران حسینی شد.

وی همچنین با اشاره به آسیب روستاها در زلزله اخیر گفت: باید برای برگزاری عزاداری‌ها در ماه محرم توجه ویژه‌ای شود تا هرچه باشکوه‌تر برپا شود.

انتهای پیام/ز/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول