اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرضا:

اختلاف‌افکنی در کشور بزرگ‌ترین آرزوی دشمنان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرضا گفت: ایجاد تفرقه و اختلاف در سطح جامعه به عنوان یکی از مهم‌ترین خواسته‌های دشمنان مطرح است و همگان باید با همدلی و صداقت از تحقق این آرزوی شوم جلوگیری کنند.

اختلاف‌افکنی در کشور بزرگ‌ترین آرزوی دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، حجت الاسلام سیف الله یعقوبی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرضا اظهار داشت: ماندگاری دین و شریعت دو دستاورد بزرگ واقعه عاشورا است.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب تابعیت از هوای نفس، ضایع‌کردن حقوق یکدیگر و برنامه‌های غیر اخلاقی را مهم‌ترین دلایل بروز واقعه عاشورا ذکر کردند.

یعقوبی با اشاره به لزوم حساسیت خواص جامعه نسبت به مسایل مختلف افزود: یکی از مسایل مهمی که پیرامون واقعه عاشورا مطرح می‌شود بحث دوری خواص از جامعه و کوتاهی این قشر از انجام وظایف خودشان است که در حال حاضر نیز خواص جامعه باید با درس‌گرفتن از این واقعه بزرگ نسبت به انجام وظایف خود اقدام کنند.

خطیب جمعه شهرضا با تشریح آثار مخرب ناشی از درآمدهای حرام در جامعه گفت: وقتی کسب درآمد از راه‌های حرام در سطح جامعه رایج شود بدون شک افرادی هستند که اجازه ایستادن در برابر ولایت را به خود می‌دهند و این می‌تواند به عنوان یکی از تأثیرات مخرب حرام خوری در جامعه مطرح باشد.

وی اضافه کرد: یکی از مسایل مهمی که باید در ایام عزاداری امام حسین(ع) به آن توجه داشته باشیم بحث نذوراتی است که در این مدت در جامعه توزیع می‌شود و لازم است افرادی که به طور مثال دست به عمل احتکار می‌زنند از نذردادن در این ایام دوری کنند.

امام جمعه شهرضا در خطبه دوم نماز جمعه با اشاره به هفته بسیج و دستاوردهای متعالی این تشکل مردمی افزود: امروز بسیج در تمامی اقشار جامعه به عنوان یک تشکل بزرگ و اثرگذار مطرح است و همگان از این پشتوانه بزرگ به عنوان یکی از ماندگارترین یادگارهای حضرت امام خمینی(ره) یاد می‌کنند.

یعقوبی اضافه کرد: پیروزی مردم غزه بر رژیم صهیونیستی به عنوان یک برگ زرین دیگر در گنجینه افتخارات مردم فلسطین ثبت شد.

نماینده ولی فقیه در شهرضا با تشریح جایگاه وحدت در دنیای کنونی بیان داشت: لزوم حفظ وحدت در دنیای کنونی به عنوان یکی از مهم‌ترین نکاتی است که باید همواره مد نظر همگان قرار داشته باشد و تلاش برای حل مشکلات بر اساس رعایت اصل وحدت باید به عنوان مهم‌ترین هدف مسئولین مطرح باشد.

انتهای پیام/و/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول