اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برد قاطع برای نماینده اصفهان

گیتی‌پسند صدرنشینی را پس گرفت

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال گیتی‌پسند با برتری برابر تیم گازخوزستان صدر جدول رده‌بندی را پس گرفت.

گیتی‌پسند صدرنشینی را پس گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پس از وقفه بلند مدت مسابقات لیگ برتر فوتسال دوباره از سر گرفته شد و تیم فوتسال گیتی‌پسند توانست عنوان صدرنشینی خود را که پیش از تعطیلات از دست داده بود، را باز پس بگیرد.

تیم گیتی‌پسند که تا پیش از بازی با گاز خوزستان در رده دوم جدول رده‌بندی حضور داشت، با برتری پر گل و یک پیروزی قاطع برابر این حرف توانست با استفاده از تساوی تیم صبا به صدر جدول رده‌بندی باز گردد.

تیم گیتی‌پسند که  لیگ را با صدرنشینی آغاز کرد و تا هفته‌ها نیز صدر را در اختیار داشت، در اثر غفلت این موقعیت را از دست داد اما توانست یک بار دیگر به صدر بازگردد تا برای کسب قهرمانی نیم فصل امیدوار شود.

شاگردان علیرضا افضل که جام قهرمانی فصل گذشته را به دلیل اتهام به تبانی از دست دادند، در این فصل انتظار می‌رود که بدون هیچ حرف و حدیثی قهرمان شوند.

تیم گیتی‌پسند که پنج بازیکن ملی‌پوش خود را مدت‌ها در اختیار نداشت، برخلاف نگرانی‌هایی که در مورد بی انگیزگی این بازیکنان وجود داشت، توانست یک برد خوب به دست بیاورد.

در فصل جاری مسابقات و در غیاب تیم ماهان و ضعیف شدن تیم منصوری، انتظاری به جز قهرمانی قاطع از گیتی‌پسند وجود ندارد و نتیجه‌ای به جزء این با انتقادات زیادی همراه خواهد شد.

انتهای پیام/63001/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول