اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان:

طرح احسان حسینی در زنجان اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان با اشاره به اجرای طرح احسان حسینی گفت: نذورات مردم با اجرای طرح احسان حسینی در زنجان جمع‌آوری می‌شود.

طرح احسان حسینی در زنجان اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان، رضا حسنلو اظهار کرد: امسال نیز همچون سال گذشته طرح احسان حسینی در راستای جمع‌آوری نذورات مردمی در ماه محرم اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح احسان حسینی با آغاز ماه محرم اجرا می‌شود، اضافه کرد: کمیته امداد اقدامات لازم برای اجرای طرح احسان حسینی را از روزهای قبل آغاز کرده و اطلاع‌رسانی در راستای اجرای این طرح صورت گرفته است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با اشاره به پخش و انجام مصاحبه‌های رادیویی در زمینه طرح احسان حسینی افزود: این اقدامات به منظور تبیین، تشریح و معرفی هر چه بهتر این طرح انجام شده است.

وی با اشاره به انجام دیدارهای چهره به چهره با هیئت امنای مساجد استان، هیئت‌های مذهبی و همچنین شناسایی نذورات‌دهندگان اضافه کرد: در این دیدارها آمادگی کمیته امداد مبنی بر توزیع نذورات از قبیل نقدی، غیرنقدی، غذای گرم و جیره خشک اعلام شده است.

حسنلو در ادامه با اشاره به اینکه کمیته امداد توزیع نذورات را بر اساس نیات خیرین انجام می‌دهد، اضافه کرد: کمیته امداد آمادگی توزیع نذورات مردمی را در بین خانوارهای نیازمند به هر میزان که نیت خیرین باشد، دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه عمده هدف کمیته امداد از اجرای طرح احسان حسینی بهره‌مندی خانوارهای نیازمند از فیوضات ماه محرم است، یادآور شد: کمیته امداد در نظر دارد با برپایی سفره‌هایی بی‌ریا و بی‌آلایش زمینه بهره‌مندی خانواده‌ها را در این ماه فراهم سازد.

لازم به ذکر است، به گفته معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان سال گذشته 3 میلیارد و 800 میلیون ریال نذورات مردمی در قالب طرح احسان حسینی در استان زنجان جمع‌آوری شد.

انتهای پیام/2308/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول