اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سازمان بسیج دانشجویی خراسان رضوی:

لازمه تشکیل دانشگاه‌ اسلامی وجود روش‌های مدیریتی اسلامی است

خبرگزاری فارس: جانشین سازمان بسیج دانشجویی خراسان رضوی گفت: لازمه تشکیل دانشگاه‌های اسلامی وجود مدیران و روش‌های مدیریتی اسلامی است.

لازمه تشکیل دانشگاه‌ اسلامی وجود روش‌های مدیریتی اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، احسان عظیمی ظهر امروز در گردهمایی بسیج دانشجویی که در مجتمع فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: سیاسی‌ بودن بسیج دانشجویی از ویژگی‌های بارز آن است.

وی تصریح کرد: این به این معنی است که بسیجی باید سیاستمدار، متدین، طرفدار علم و با بصیرت باشد و در عرصه تحجر و علم زدگی ورود پیدا نکند.

جانشین سازمان بسیج دانشجویی خراسان‌رضوی در ارتباط با مقوله دانشگاه اسلامی خاطر نشان کرد: لازمه تشکیل دانشگاه‌های اسلامی وجود مدیران و روش‌های مدیریتی اسلامی است.

عظیمی ادامه داد: دانشگاه اسلامی دانشگاهی است که در آن به علم و تحصیل اعتقاد و توجه وجود داشته باشد و علم‌آموزی به عنوان عبادت مطرح شود و مسئولان آن حس تعهد و مسئولیت داشته باشند.

وی با اشاره به وظایفی که در مقابل انقلاب بر دوش مردم است بیان کرد: از وظایف اصلی ملت در برابر انقلاب تربیت نیروی هم‌طراز با انقلاب است.

جانشین سازمان بسیج دانشجویی خراسان رضوی ادامه داد: بر این اساس شجره طیبه باید یک راهبرد اساسی قرار بگیرد نه به عنوان یک طرح باقی بماند.

عظیمی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی باید ویژگی‌های خاص داشته باشد، خاطر نشان کرد: تقوا، اخلاص، صبر، سعه صدر، آینده‌نگری، آگاهی، امید به آینده و توکل از جمله این ویژگی‌ها است.

وی با بیان اینکه باید آسیب‌ها را شناسایی و برای مرتفع کردن آنها تلاش کرد، ادامه داد: تمام فعالیت‌ها باید مرتبط و در راستای رشد فردی باشند.

همچنین در ادامه مهدی قریشی، سرپرست بسیج دانشجویی خراسان‌رضوی اظهار کرد: با توجه به شرایط ویژه‌ای که امسال دارد بسیج به‌ویژه در موارد اقتصادی باید در راس حرکت‌ها قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: با بصریتی که بسیج دانشجویی در دانشگاه‌ها دارد باید به دانشجویان راه سربلند بیرون آمدن از مشکلات را آموزش دهد.

انتهای پیام/70001/ل/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول