اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان:

نگرش بسیجی ما را از بن بست‌ها خارج می‌کند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان بسیج را موتور محرکه و پیش برنده مملکت در همه امور دانست و گفت: نگرش بسیجی ما را از بن بست‌ها خارج می‌کند.

نگرش بسیجی ما را از بن بست‌ها خارج می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حسن شاهوار‌پور ظهر امروز در جلسه شورای اداری اظهار داشت: اگر فرهنگ بسیجی که‌‌ همان ایثار و فداکاری و از جان گذشتگی است را نهادینه نکنیم، در آینده دچار مشکل خواهیم شد.

وی تصریح کرد: همین فرهنگ عاشورایی ایران است که موجب ترس و هراس رژیم صهیونیستی شده و با همه تبلیغات رسانه‌ای خود، جرئت حمله به کشور اسلامی ما را ندارد.

شاهوار‌پور بر تأسی از فرهنگ عاشورایی و مقاومت تاکید کرد و افزود: اساسی‌ترین موضوعی که می‌تواند نجات بخش ما باشد در حرکتی که آغاز کرده‌ایم، وحدت میان آحاد مردم، وحدت مردم با دولت و وحدت سران قوا و تاسی از فرمان رهبری است.

این رزمنده دوران دفاع مقدس به اعترافات اخیر وزیر امور خارجه آمریکا مبنی بر ضعیف بودن این کشور اشاره کرد و گفت: هم اکنون اروپا که همه درهای جهان به روی او گشوده است و محاصره نیست در بد‌ترین وضعیت اقتصادی قرار گرفته و آمریکا هم در لبه پرتگاه اقتصادی است.

وی خاطرنشان کرد: ما با فرهنگ عاشورا عجین هستیم و به فرهنگ مقاومت عادت کرده‌ایم و امروز با همه مشکلات و اقتصادی و تحریم‌ها و تهدیدهای استکبار علیه ایران، اگر به این فرهنگ چنگ بزنیم، پیروزی و سربلندی از آن ما خواهد بود.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در ادامه به برخی اقدامات انجام شده به مناسبت هفته بسیج اشاره کرد و گفت: توسعه معرفت و برنامه‌های تربیتی از مهم‌ترین اقدامات بسیج است که منبع این حرکت، در خوزستان است.

به گفته شاهوار‌پور تاکنون 11 هزار حلقه صالحین در محلات و بسیج‌های اقشار مردم شکل گرفته که در زمینه مباحث معرفتی و دینی فعالیت می‌کنند.

وی اعزام تیم‌های سازندگی به مناطق زلزله زده آذربایجان را از دیگر اقدامات بسیجیان پرتلاش خوزستان عنوان کرد و گفت: 22 واحد مسکونی در منطقه ورزقان که توسط بسیجیان خوزستان بازسازی شده در مرحله پایانی و تحویل به صاحبان آنهاست.

عضو شورای اداری خوزستان اجرای پروژه‌های محرومیت زدایی، اعزام تیم‌های پزشکی و درمانی به مناطق محروم، شناسایی 6 هزار دانش آموز مستعد، شناسایی دانش آموزان و دانشجویان نخبه و برگزاری ده‌ها یادواره شهید را از دیگر اقدامات ناحیه مقاومت بسیج استان عنوان کرد.

انتهای پیام/2247/و/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول