اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

مبانی سبک زندگی در جامعه تبیین شود

خبرگزاری فارس: استاندار قم با اشاره به آسیب‌شناسی وضع موجود سبک زندگی بر تبیین مبانی سبک زندگی در جامعه تاکید کرد.

مبانی سبک زندگی در جامعه تبیین شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، کرم‌رضا پیریایی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان که در استانداری قم برگزار شد ، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در سفر اخیر خود به استان خراشان شمالی و طرح مسئله سبک زندگی، اظهار کرد: سبک زندگی اسلامی باید در خانواده، جامعه و ادارات رعایت شود و در این راستا باید تعریفی مطابق با ارزش‌های دینی و اسلامی ارائه کنیم.

استاندار قم با بیان اینکه در حال حاضر کتاب‌های فراوانی در خصوص سبک زندگی به نگارش درآمده است افزود: تبیین مبانی سبک زندگی در جامعه امر مهمی است که باید به عنوان یک اولویت در دستور کار متولیان امر قرار گیرد.

پیریایی با تاکید بر لزوم اهتمام جدی دستگاه‌های استان به این مهم عنوان کرد: تغییر سبک زندگی به عنوان یک ضرورت فرهنگی نیازمند بسیج عمومی و پرداختن به کارهای تبلیغاتی، پژوهشی و آموزشی است.

استاندار قم در این جلسه با تقدیر از فعالیت‌های شورای فرهنگ عمومی بخش خلجستان بیان کرد: شورای فرهنگ عمومی بخش خلجستان در ارزیابی‌هایی که بین پنج بخش استان صورت گرفته است رتبه اول را به دست آورده که به منظور قدردانی از زحمات اعضای این شورا ساخت یک باب خانه عالم در این بخش در دستور کار قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/2258/ل/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول