اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فریدونکنار:

وضعیت فریدونکنار بحرانی نیست/خسارت جدی نداریم

خبرگزاری فارس: فرماندار فریدونکنار با اشاره به ادامه روند بارش شدید باران در این شهرستان، گفت: وضعیت فریدونکنار بحرانی نبوده و میزان خسارت وارده بسیار اندک است.

وضعیت فریدونکنار بحرانی نیست/خسارت جدی نداریم

علی قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان فریدونکنار گفت: هماهنگی‌های لازم با شهرداری، بخشداری‌های دهفری و مرکزی، دهیاران و بعضی مدیران دستگاه‌های اجرایی انجام شده تا به صورت آماده باش و در دسترس باشند.

وی افزود: اعضای ستاد بحران در زمان بارندگی‌های شدید در فصل سرما آماده باش بوده و خدمات دهی به آسیب‌دیدگان احتمالی در دستور کار قرار دارد.

به گفته فرماندار شهرستان فریدونکنار گزارش‌هایی از آبگرفتگی در حیاط چند واحد مسکونی در مناطق روستایی و همچنین معابر اصلی و فرعی شهر به دست ما رسیده اما میزان خسارت وارده مالی جدی نیست.

وی با اشاره به هماهنگی و آماده به‌کار بودن هلال احمر، تصریح کرد: انتهای خیابان ولیعصر (عج) و شبکه بهداشت و درمان شهرستان دچار آبگرفتگی جدی شده است.

قاسمی امکان بروز سیل و تحمیل خسارات جدی بر فریدونکناری‌ها را در صورت ادامه روند بارندگی‌ها در ساعات و حتی روزهای آینده دور از امکان ندانست و از مردم و مسئولان خواست هوشیار و آماده به کار باشند.

وی خاطرنشان کرد: دهیاران با همکاری و هماهنگی بخشداری‌های مرکزی و دهفری با بیل‌های میکانیکی در حال لایروبی آنی رودخانه‌های منطقه هستند.

قاسمی بارندگی را نعمت خدادادی به‌ویژه برای بخش کشاورزی برشمرد و اظهار داشت: باید با توجه به بروز مشکلات و بحران‌های اخیر بر اثر بارندگی و جاری شدن سیل در شرق و غرب استان، اصل پیشگیری بهتر از درمان است را سرلوحه فعالیت‌ها قرار داد و مدیران دستگاه‌های اجرایی مدیریت پیش از بحران و فعالیت‌های پیشگیرانه را در دستور کار قرار دهند.

انتهای پیام/22966/خ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول