اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا برگزار می‌شود

5 مراسم شیرخوارگان حسینی در شوشتر

خبرگزاری فارس: فردا همزمان با سراسر کشور پنج مراسم شیرخوارگان حسینی(ع) در شوشتر برگزار می‌شود و بانوان با طفلان شیرخوار خود در این مراسم شرکت می‌کنند.

5 مراسم شیرخوارگان حسینی در شوشتر

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، این مراسم‌ها در پنج مسجد معروف شهرستان همزمان با سراسر کشور راس ساعت 9 صبح آغاز خواهد شد.

مسجد علامه شیخ شوشتری(ره) واقع در بلوار جوادالائمه منطقه فرهنگ شهر، مسجد امام حسین(ع) واقع در نبش بلوار ملاصدرا فرهنگ شهر، مسجد امام حسن(ع) واقع در بلوار کوی نیرو، مسجد مرتضی علی(ع) واقع در کوی شهید فهمیده و هیئت ثارالله شوشتر در مکان سید محمدبازار این مراسم را برگزار می‌کند.

بر اساس این گزارش، در برخی از این مراسم‌ها قرار است سخنران معروف استانی به ایراد سخن بپردازند که مسجد علامه شیخ شوشتری با حضور حجت‌الاسلام عبدالحسین شوشتری نسب نماینده ولی فقیه در سپاه فرودگاه‌های خوزستان از جمله این مراسمات است.

مساجد معروف شهرستان شوشتر به عنوان مساجد مرکزی تلاش دارند تا با برپایی مراسم‌های مشابه از ترافیک عزاداران در یک مسجد جلوگیری کنند تا کیفیت برگزاری مراسم ارتقا یابد.

به گزارش خبرگزاری فارس، مراسم شیرخوارگان حسینی(ع) معمولا در روز هشتم محرم در سراسر کشور برگزار می‌شود و بیش از شش سال است که در شوشتر چنین مراسمی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/72006/ع/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول