اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشکده پزشکی ساری:

دانشکده پزشکی ساری توسعه می‌یابد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشکده پزشکی ساری گفت: دانشکده پزشکی ساری توسعه می‌یابد.

دانشکده پزشکی ساری توسعه می‌یابد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، پیش از ظهر امروز اعضای هیئت ارزشیابی بیوشیمی بالینی از وزارت بهداشت در بازدیدهای ادواری خود از مرکز تحقیقات بیولوژی سلولی و مولکولی مجتمع دانشگاهی پیامبر اعظم (ص) ساری بازدید کردند و از نزدیک روند فعالیت این مرکز را مورد ارزیابی قرار دادند.

رئیس دانشکده پزشکی ساری در این بازدید به معرفی این دانشکده پرداخت و گفت: این دانشکده از سال 67 به مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران افزوده شد و در حال توسعه است.

قاسم جان‌بابایی به بیان ظرفیت‌های موجود در دانشکده پزشکی  پرداخت و افزود: این دانشکده از ظرفیت خوب انسانی وعلمی برخوردار است.

وی به تاسیس مرکز تحقیقات سلولی و ملکولی در سال 1387 در این دانشکده اشاره و تصریح کرد: توسعه و بهبود روش‌های سلولی و مولکولی تشخیصی بیماری‌های عفونی و غیرعفونی، هدفمندکردن روش‌های درمانی، برقراری ارتباط با سایر مراکز علمی تحقیقاتی داخل و خارج از کشور  و اجرای هدفمند طرح‌های تحقیقاتی کاربردی در زمینه پیشگیری ، کنترل و درمان بیماریهای شایع از جمله اهداف راه اندازی این مرکز به شمار می رود.

رئیس دانشکده پزشکی ساری بهره‌گیری از ظرفیت اعضای هیئت علمی و محققان در انجام پژوهش‌های بنیادی و کاربردی در حوزه شناخت اساس سلولی و مولکولی بیماری‌ها را دورنمای مرکز تحقیقات بیولوژی سلولی و مولکولی عنوان و تصریح کرد: امید است با تربیت پژوهشگران مجرب در زمینه فناوری‌های نوین نظیر بیوتکنولوژی، نانوتکنولوژی، ژن‌درمانی، سلول درمانی بتوان در پیشبرد اهداف نقشه جامع علمی کشور موثر باشیم.

انتهای پیام/2296/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول