اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد مازندران خبر داد

واگذاری زمین‌های کشاورزی به مددجویان امداد مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی مازندران از واگذاری زمین‌های مستعد کشاورزی توسط مجتمع اقتصادی کمیته امداد به مددجویان این نهاد خبر داد و گفت: باید از این فرصت برای توانمند کردن مددجویان استفاده کرد.

واگذاری زمین‌های کشاورزی به مددجویان امداد مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری ابراهیم باغبانی صبح امروز در گردهمایی کارشناسان و مسئولان اشتغال و خودکفایی کمیته امداد مازندران اظهار داشت: اعتبارات بخش اشتغال کمیته امداد مازندران در سال‌ جاری نسبت به مدت سال قبل دو برابر شده است.

وی با بیان اینکه با دو برابر شدن اعتبارات فعالیت‌ها نیز وسیع‌تر می‌شود، ابراز داشت: این میزان افزایش کار تا حدی است که به عنوان نمونه یک‌ شهرستانی که در سال گذشته 150 تا 200 مورد طرح اشتغالزایی را بررسی و اداره می‌کرد، امسال با حدود یک‌هزار مورد از طرح‌ها مواجه شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران با اعلام اینکه هدف کمیته امداد در بخش اشتغال توانمندسازی خانواده‌ها است، گفت: یکی از دغدغه‌های کمیته امداد برای توانمندسازی خانواده‌ها با تحقق اعتبارات به حداقل می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه با توجه به منابع بانکی نگرانی برای محرومیت زدایی و دغدغه‌ای در این بخش وجود ندارد، خاطرنشان کرد: کمیته امداد به عنوان نهادی که در تحقق اهداف اشتغال استان تلاش می‌کند در جلسه کارگروه اشتغال استان توسط مدیرکل کار و امور اجتماعی استان به عنوان دستگاه برتر تقدیر شد.

مدیرکل کمیته امداد مازندران از واگذاری زمین‌های مستعد کشاورزی توسط مجتمع اقتصادی کمیته امداد به مددجویان این نهاد خبر داد و متذکر شد: باید از این فرصت برای توانمند کردن مددجویان استفاده کرد.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول