اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسب هفته کتاب

بیش از 1500 جلد کتاب در دیلم توزیع شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ارشاد دیلم گفت: به مناسبت هفته کتاب و اهمیت به گسترش فرهنگ مطالعه در جامعه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیلم بیش از یک‌هزار و 500 جلد کتاب در سطح مدارس و ادارات این شهر توزیع شد.

بیش از 1500 جلد کتاب در دیلم توزیع شد

محمدحسین زندویان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری گسترش و نشر مطالعه و کتابخوانی است و وظیفه متولیان امور فرهنگی در این زمینه بسیار مهم بوده، بنابراین توزیع کتب می‌تواند در نزدیک کردن افراد به مطالعه بیشتر کمک کند.

وی افزود: یک‌هزار و 500 جلد کتاب در بین ادارات و دانش‌آموزان مدارس همزمان با برپایی نمایشگاه کتاب توزیع و با استقبال خوبی مواجه شد.

رئیس ارشاد دیلم از برگزاری نشست اعضای انجمن شعر و ادب و رئیس ارشاد اسلامی دیلم خبر داد و بیان کرد: به منظور بررسی وضعیت انجمن و برنامه‌ریزی برای فعالیت‌های فرهنگی هنری انجمن شعر و ادب جلسه‌‌ای با حضور اعضای این انجمن در محل مجتمع فرهنگی هنری دیلم برگزار شد.

زندویان با اشاره به وضعیت فرهنگی جامعه و نقش شاعران در مواجهه با جنگ نرم گفت: شاعران می‌توانند با استفاده از زبان و قلم خود در جهت هدایت جامعه به سوی ارزش‌های دینی و ولای انسانی گام بردارند و در این مسیر اهداف انقلاب و نظام را بیان کنند.

وی افزود: شاعران حقیقی و متعهد جامعه شعر را در مسیر ارزش‌های اسلامی هدایت می‌کنند و ما نیز باید آنان را مورد حمایت قرار دهیم.

انتهای پیام/66004/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول