اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان:

برگزاری RDRT در اصفهان نتیجه اعتماد فدراسیون جهانی است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: برگزاری RDRT در اصفهان نتیجه اعتماد فدراسیون جهانی و صلیب سرخ است.

برگزاری RDRT در اصفهان نتیجه اعتماد فدراسیون جهانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محسن مؤمنی سه‌شنبه شب در اختتامیه دوره آموزشی RDRT به میزبانی جمعیت هلال احمر استان اصفهان، اظهار کرد: ما نسبت به شرایط و امکانات جمعیت‌های هلال احمر و صلیب سرخ سایر کشورها اطلاعی نداریم اما کسانی که در فدراسیون و صلیب سرخ جهانی هستند، اطلاعات کاملی در این زمینه دارند.

وی با اشاره به این مطلب افزود: به طور حتم این اعضا توانمندی‌های خاصی را در جمعیت هلال احمر ایران و به ویژه اصفهان دیده‌اند که برای دو سال پیاپی دوره آموزشی پشتیبانی پاسخگویی به سوانح منطقه‌ای را در استان اصفهان برگزار کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان ادامه داد: مرکز آموزش‌های تخصصی بین‌المللی امداد و نجات برای صلیب سرخ و فدراسیون جهانی مکان شناخته شده‌ای است و از لحاظ کیفیت فضای آموزشی و هم فضای مورد نیاز این آموزش‌ها مورد اعتماد بوده است.

وی با اشاره به اینکه در این مرکز دوره‌های آموزشی دیگری هم برگزار شده است، بیان داشت: از کشورهای مختلف عربی برای آموزش آمده‌اند و در آینده نیز شاهد برگزاری دوره‌های آموزشی امداد و نجات برای مقامات استانداری و شهرداری‌ها هستیم.

مومنی با بیان اینکه هدف در این مرکز برگزاری دوره‌های آموزشی است، اضافه کرد: تربیت مربی نیز در مرکز آموزشی تخصصی بین‌المللی امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان برگزار شده است و امیدواریم در آینده به شعار هر خانواده ایرانی یک امدادگر برسیم.

انتهای پیام/63001/آ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول