اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتبال نفت گچساران:

کمک داور بازی پیروزی را از نفت گچساران گرفت

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتبال نفت گچساران با اشاره به عملکرد خیلی خوب تیم خود در بازی با شهرداری اردبیل گفت: گلی که به ثمر رساندیم درست بود و کمک داور در این بازی پیروزی را از تیم ما گرفت.

کمک داور بازی پیروزی را از نفت گچساران گرفت

فرهنگ علیزاده پس از دیدار تیم خود در برابر تیم شهرداری اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: تیم ما بازی خوبی را به نمایش گذاشت و اگر شانس با ما یار بود، می‌توانستیم شهرداری اردبیل را با اختلاف دو، سه گل ببریم.

وی بیان کرد: در این بازی موقعیت‌های گلزنی خیلی زیادی خلق کردیم، ولی متأسفانه بازیکنان با بی‌دقتی موقعیت‌ها را به راحتی از دست دادند و نتوانستند از فرصت‌ها به وجود آمده به خوبی استفاده کنند.

*گلی که به ثمر رساندیم درست بود

 سرپرست تیم فوتبال نفت گچساران یادآور شد: متأسفانه زمین بازی هموار نبود و بارش‌ باران سبب شده بود که آب‌ زیادی در زمین جمع شود و این مسئله کار را برای تیم نفت سخت کرده بود، ولی با تمام این مسائل تیم ما در این دیدار بسیار خوب بازی کرد و می‌توان گفت که این مسابقه یکی از زیباترین و تاکتیکی‌ترین بازی‌های این فصل ما بود.

علیزاده در خصوص گلی که کمک داور آن را آفساید اعلام کرد، گفت: گلی که به ثمر رساندیم درست بود و کمک داور در این بازی پیروزی را از تیم ما گرفت.

وی شرایط تیم خود را خوب توصیف کرد و افزود: ما در حال حاضر با 22 امتیاز در صدر جدول قرار داریم و سعی می‌کنیم که همین روند را در بازی‌های آینده ادامه و بتوانیم در پایان رقابت‌ها به هدف خود یعنی صعود به لیگ آزادگان برسیم.

سرپرست تیم فوتبال نفت گچساران خاطرنشان کرد: تیم ما تا پایان هفته دهم خیلی خوب کار کرده و شش بازی است که تیم نفت گلی را دریافت نکرده و این یک نقطه قوت برای ما محسوب می‌شود.

علیزاده تصریح کرد: تیم نفت گچساران آمار بهترین خط دفاع لیگ را در اختیار دارد و من فکر می‌کنم که ادامه این روند می‌تواند ما را به هدف اصلی خود نزدیک‌تر کند.

وی نقش مردم و رسانه‌ها را در حمایت از تیم نفت گچساران مهم دانست و افزود: انتظار داریم که مردم و رسانه‌ها تیم نفت را حمایت و زمینه صعود این تیم به لیگ آزادگان را فراهم کنند.

انتهای پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول