اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

دفاع مقدس تداوم راه کربلا و امام حیسن بود

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: هشت سال دفاع مقدس تنها مقاومت و مبارزه در جهان بود که در تداوم راه کربلا و امام حسین (ع) خلق شد.

دفاع مقدس تداوم راه کربلا و امام حیسن بود

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سید حسین صابری ظهر امروز در همایش بزرگ بسیجیان عاشورایی این شهرستان که با حضور سردار یونس امیری فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان ادارات و نهادها در سالن بشارت این شهرستان برگزار شد، با اشاره به یادواره 61 شهید ارتش گچساران اظهار کرد: خاطرات زیادی در طول سال‌های که از گچساران به خوزستان عبور می‌کردم برای من ایجاد شده است اما خاطره شرکت در یادواره 61 شهید ارتش گچساران در میان خاطرات من فراموش ناشدنی است.

وی با اشاره به گرامیداشت هفته بسیج افزود: اگر بسیج با همه اقتدار، عظمت و تعهد آن در دوران هشت سال دفاع مقدس نبود، این همه پیروزی درخشان در عرصه‌های مختلف به دست نمی‌آمد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: اگر حمایت همه‌جانبه بسیجیان در طول خاتمه ظاهری هشت سال دفاع مقدس و حضور در عرصه و جبهه‌های فرهنگ، عمران، سازندگی، امنیت نبود، امروز ایران اسلامی به این درجه از انضباط، امنیت و اقتدار نمی‌رسید.

صابری تأکید کرد: امروز هر ایرانی در هر نقطه‌ای از عالم به خود افتخار می‌کند که ایران اسلامی جزو پنج کشور هسته‌ای و دارای تکنولوژی پرتاب ماهواره به فضا، پیشرفت‌های چشمگیر علمی، پزشکی و آموزشی است.

وی خاطرنشان کرد: اگر امروز عملکرد بسیجیان الگوی موج بیداری اسلامی در خاورمیانه و دیگر جنبش‌ها در جهان شده است به دلیل عملکرد بسیجیان در عرصه‌های مختلف و در سایه فرهنگ بسیجی که یکی از یادگارهای ماندگار امام راحل است، به وجود آمده است.

صابری با بیان اینکه امروز بسیجیان در همه عرصه‌های فعالیت می‌کنند و می‌درخشند، ابراز داشت: امسال هفته بسیج با ماه و دهه محرم، قیام فرهنگ‌ساز عاشورا تقارن پیدا کرده است که بسیجیان نیز در حال ادامه دادن همین راه و فرهنگ هستند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با بررسی و تحقیق در تاریخ مبارزات ملت‌ها و جنگ‌های ایجاد شده در دنیا، می‌توان به این نتیجه رسید که هشت سال دفاع مقدس فرزندان ایران اسلامی تنها مقاومت و مبارزه‌ در تداوم راه کربلا و انقلاب عاشورایی امام حسین (ع) است.

صابری هشت سال دفاع مقدس را بزرگ‌ترین افتخار برای ملت مسلمان ایران اسلامی دانست و خطاب به بسیجیان حاضر در همایش گفت: اگر شما بسیجیان در زمان و عصر امام حسین (ع) حضور نداشتید که علم علی‌اکبر (ع) و نماد ابوالفضل عباس (ع) را بر دوش بگیرید، امروز با تمام توان راه آن بزرگان و معصومین (ع) را در راستای حفظ دستاوردهای انقلاب و عاشورا تلاش می‌کنید.

انتهای پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول