اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار خلخال:

زنده کردن شعائر ارزش‌های دفاع مقدس وظیفه همگانی است

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار خلخال، زنده کردن شعائر ارزش‌های دفاع مقدس را وظیفه همگانی دانست.

زنده کردن شعائر ارزش‌های دفاع مقدس وظیفه همگانی است

به گزارش خبرگزاری فارس حسن فرضی صبح امروز در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره 500 شهید شهرستان خلخال اظهار داشت: شهدا با اخلاص و معنویت از تمامی زندگانی خود برای آسایش و امنیت کشور‌مان گذشتند و اکنون وظیفه ماست که با برگزاری مناسب یادواره 500 شهید شهرستان خلخال و پنج شهید گمنام ایثارگری آنها را پاس بداریم.

وی افزود: تنها با برنامه‌های فرهنگی مناسب در جامعه می‌توان در راستای مبارزه با جنگ نرم و فرهنگی دشمن مقابله کرد که برگزاری یادواره شهداء مناسبت‌ترین برنامه‌ است.

این مسئول از تمامی دستگاه‌های عضو در برگزاری یادواره شهدای خلخال خواست تا با تعامل چشمگیر این برنامه شهرستانی را به بهترین نحو ممکن برگزار کنند.

معاون فرماندار خلخال اظهار داشت: این یادواره با حضور میهمانانی از استان و حضور پرشور اهالی خلخال و با حضور خانواده‌های محترم شهدا و ایثارگران ساعت 9 صبح روز سه شنبه در سالن پوریای ولی خلخال برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه فرمانده سپاه ناحیه خلخال نیز برگزاری این یادواره را در راستای حفظ دستاورد شهدا و امام راحل عنوان کرد و افزود: این یادواره‌ها رشادت‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس را زنده کرده و سبب انتقال ارزشمند این دستاوردها به نسل‌های نو می‌شود.

سرهنگ سیف‌الله معصومی با تقدیر از کلیه ادارات شهرستان خلخال، از آمادگی کامل سپاه ناحیه خلخال در برگزاری مناسب این یادواره خبر داد و افزود: از روز دوشنبه عوامل اجرایی یادواره با حضور در سالن پوریای ولی خلخال فضاسازی‌های لازم را انجام داده و این مجموعه برای برگزاری یادواره آماده است.

فرمانده سپاه ناحیه خلخال در خصوص تاثیر‌گذاری این برگزاری یادواره‌ها ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب نیز بر اجرای برنامه‌های فرهنگی تاثیرگذار در بطن جامعه تاکید دارند.

وی از اهالی ولایت مدار خلخال خواست تا با حضور موثر خود در این یادواره ضمن تجدید میثاق با مقام معظم رهبری، راه شهیدان را طبق وصیت آنان ادامه دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یادواره 500 شهید والامقام شهرستان خلخال و پنج شهید گمنام با همکاری سپاه پاسداران ناحیه خلخال برگزار می‌شود.

انتهای پیام/62008/ل/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول