اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی:

برخی تلاش کردند خدمات دولت در مناطق زلزله‌زده را مخدوش کنند

خبرگزاری فارس:استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به تلاش برخی برای سیاه‌نمایی خدمات دولت در مناطق زلزله‌زده گفت: با در پیش بودن انتخابات برخی درصدد بودند خدمات صورت گرفته در این مناطق را تضعیف کنند اما آنچه رخ داده قابل انکار نیست.

برخی تلاش کردند خدمات دولت در مناطق زلزله‌زده را مخدوش کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد علیرضابیگی بعدازظهر امروز در آیین بهره‌برداری از 700 واحد مسکونی و 7 هزار واحد چندمنظوره در مناطق زلزله‌زده ارسباران اظهار کرد: بسیج و سپاه از نخستین ساعات بروز این حادثه عظیم با تمام امکانات در منطقه حضور داشته و در امر امدادرسانی اسکان اضطراری، موقت، دائم، آواربرداری و خلاصه در تمام این موارد نقش پررنگ و مؤثر خود را به خوبی ایفا کرده است.

وی، بسیج را از جنس مردم و یکی از بازوان پرتوان نظام و انقلاب اعلام کرد و افزود: حضور بسیج در مناطق زلزله‌زده منشأ خیر و برکت همچنین خدمتگزاری به مردم بوده و این بزرگ‌ترین افتخار برای این نهاد مقدس است.

علیرضابیگی با اشاره به تلاش‌های دشمنان در کمرنگ جلوه دادن این خدمات گفت: ما افتخار می‌کنیم که امروز شاهد بهره‌برداری از این اماکن دامی و مسکونی توسط نهاد مقدس بسیج هستیم.

وی با اشاره به تلاش عده‌ای برای سیاه‌نمایی خدمات صورت گرفته در مناطق زلزله‌زده گفت: با توجه به در پیش بودن انتخابات عده‌ای تلاش کردند خدمات دولت و ملت در مناطق زلزله‌زده را کمرنگ جلوه دهند اما آنچه قابل درک و مشاهده است را نمی‌توان انکار کرد.

با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران 700 واحد مسکونی احداث شده توسط نیروهای سپاه در مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی تحویل ساکنان آنها شد.

انتهای پیام/خ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول