اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور

نوجوانان صبای قم حریف فولاد خوزستان شدند

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در دیداری حساس از مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور در برابر تیم فولاد خوزستان به میدان می‌رود.

نوجوانان صبای قم حریف فولاد خوزستان شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم هفته ششم از دور رفت مرحله گروهی رقابت‌های این فصل لیگ برتر فوتبال رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور بعد از تاسوعا و عاشورای حسینی به انجام خواهد رسید و طی آن تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در دیداری حساس مقابل حریف خود فولاد خوزستان صف‌آرایی خواهد کرد.

بر اساس برنامه سازمان لیگ آزادگان فدراسیون فوتبال این دیدار از ششمین هفته نیم فصل نخست مسابقات رده سنی نوجوانان فوتبال لیگ برتر در ورزشگاه تختی قم و به میزبانی تیم صبا برگزار خواهد شد، دیداری که برای هر دو تیم به سبب موقعیت‌های حساسی که در نیمه بالای جدول دارند، از اهمیت زیادی برخوردار است.

تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در حالی در این دیدار مقابل فولاد خوزستان به میدان خواهد رفت که از پنج بازی اخیر خود در لیگ برتر کشور دو پیروزی، دو باخت و یک تساوی مقابل رقبای مطرح خود در کارنامه دارد و با وضعیتی مناسب از نظر روحی و موقعیت در جدول رده‌بندی در این مصاف حساس به مصاف حریف اهوازی خود خواهد رفت تا از صدرنشین امتیاز بگیرد.

نوجوانان صبای قم در هفته نخست در ورزشگاه تختی اهواز با سه گل مغلوب میزبان خود تیم استقلال اهواز شدند تا شروع خوبی در لیگ جدید نداشته باشند اما صبای قم در هفته دوم در دیداری خانگی برابر تیم نفت و گاز گچساران جبران کرد و سه بر دو به پیروزی رسید.

نماینده فوتبال قم در لیگ برتر نوجوانان باشگاه‌های کشور در هفته سوم در شهر شیراز میهمان تیم حافظ این شهر بودند که در پایان میزبان را با تساوی یک بر یک متوقف کردند اما هفته چهارم برای آنها نتیجه خوبی در پی نداشت و صبا با حساب سه بر یک مغلوب میزبان خود تیم نوجوانان ذوب آهن اصفهان شد.

فوتبالیست‌های نوجوان صبای قم در هفته پنجم تلافی باخت‌های خارج از خانه را از سر تیم نوجوانان شهرداری اندیمشک درآوردند و در دیداری که در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم میزبان رقیب بودند با حساب دو بر یک میهمان 10 نفره خود را شکست دادند.

شاگردان حامد بختیاری‌زاده با این پیروزی از پنج مسابقه خود به امتیاز هفت رسیدند تا نسبت به صعود به مکان‌های بالای جدول رده‌بندی در هفته‌های آتی امیدوار باشند اما تیم فولاد خوزستان با پیروزی در هفته پنجم همچنان در مکان نخست جدول رده‌بندی قرار دارد.

انتهای پیام/78002/ل/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول