اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطر بیخ گوش نماینده قم در لیگ برتر

صبای آسیایی در آستانه سقوط آزاد

خبرگزاری فارس: صبا تیمی بزرگ است که باید با تیم‌های بزرگی چون استقلال، سپاهان و تراکتور رقابت کند نه اینکه در رده تیم‌هایی چون گهر، نفت آبادان و داماش قرار گیرد.

صبای آسیایی در آستانه سقوط آزاد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم زنگ خطر برای صبا به صدا درآمده و گوش‌هایی که از عقل و منطق پیروی می‌کنند به خوبی این اعلام خطر را دریافته‌اند.

جایگاهی که تیم محبوب شهرمان در آن قرار گرفته مقبول هیچ یک از هواداران پرشور صبا نیست. اهالی فوتبال نیک می‌دانند لیگ امسال با توجه به تعداد و نحوه سقوط تیم‌ها به لیگ دسته اول شرایط خاص و خطرناکی دارد و تمام تیم‌ها در صورت اندکی لغزش در معرض سقوط قرار می‌گیرند و صبای قم نیز از این قاعده مستثنی نیست. اینکه چه شد تیمی که در فصل گذشته سهمیه آسیایی را کسب کرد و در این فصل باید یکی از مدعیان قهرمانی باشد به چنین روزی افتاد سئوال بسیاری از هواداران صباست.

متأسفانه باید به این حقیقت تلخ اذعان داشت که صبا آن تیم پر طراوت و جسور فصل گذشته نیست که تمام مدعیان بزرگ و کوچک فوتبال ایران را به زانو در می‌آورد و در میان شگفتی همگان سهمیه آسیا را کسب کرد. صبا امروز به تیمی تبدیل شده که حتی در خانه به هیچ حریفی نه نمی‌گوید و مشخص نیست اگر با چنین وضعیتی بخواهد لیگ را ادامه دهد و یا در لیگ قهرمانان آسیا به عنوان نماینده کشورمان حضور یابد چه سرنوشتی داشته باشد.

ای کاش آنهایی که فصل گذشته پس از کسب سهمیه آسیایی برای خودشان سهم تعیین می‌کردند و موفقیت‌های ویسی را به نام خودشان سند می‌زدند امروز نیز پاسخی برای هواداران داشته باشند. هوادار صبا حق دارد بداند چرا صبا این چنین ضعیف و شکننده شده است.

صبا تیمی مردمی است و برای هر تصمیمی باید به مردم پاسخ داده شود؟ آیا کسی هست که از محسن خلیلی برایمان بگوید که قرار بود جانشین عنایتی و ماشین گلزنی صبا باشد؟ اما به غیر از جویدن آدامس روی نیمکت ذخیره‌ها و دویدن دور زمین هنگام تمرینات دستاورد دیگری برای صبا نداشته است و یا مسعود حق‌جو و دیگران که چنین وضعیتی دارند.

250 میلیون تومان به بازیکنی می‌دهیم که خودش آخرین گلی که زده است را به یاد نمی‌آورد و یا مربی را به صبا می‌آوریم که هیچ نکته روشنی در کارنامه دوران کوتاه مربیگری‌اش دیده نمی‌شود و لابد چند هفته دیگر که صبا با درایت کادر فنی خدای نکرده به ته جدول چسبید و فانوس سقوط را در دست گرفت باید منتظر بهانه‌ها و حرف‌های جدیدی باشیم که من این تیم را نبستم و یا بازیکنانی که می‌خواستم جذب نشدند و بهانه‌هایی از این دست و باز هم جدایی‌های ناخوشایند که صبا در فوتبال ایران رکوردداران است.

صبا تیمی بزرگ است که باید با تیم‌های بزرگی چون استقلال، سپاهان و تراکتور رقابت کند نه اینکه در رده تیم‌هایی چون گهر، نفت آبادان و داماش قرار گیرد. چنین وضعیتی برای هیچ یک از هواداران صبا قابل تحمل نیست و اگر قرار است این تیم تقویت شود و روح جدیدی در کالبد آن دمیده شود باید در سریع‌ترین زمان ممکن عملی شده و فرصت هرگونه بهانه‌گیری سلب شود، شاید فردا فرصتی برای این کار نباشد و حسرت چنین روزهایی برایمان باقی بماند ...

===========

یادداشت: مهدی پاک

===========

انتهای پیام/2258/ب/د1000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول