اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مدت 2 سال

رمضان‌بیگی مدیرعامل باشگاه صبای قم شد

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع باشگاه صبای قم محسن رمضان‌بیگی را به مدت دو سال به عنوان مدیر عامل این باشگاه معرفی کرد.

رمضان‌بیگی مدیرعامل باشگاه صبای قم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم در حالی معرفی شد که پنج سال از انتقال باشگاه صبا به قم می‌گذرد و تیم فوتبال صبای قم نیز از فصل هشتم لیگ برتر تاکنون پنج دوره است که به عنوان نماینده فوتبال استان قم در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی فوتبال کشور یعنی لیگ برتر حضور دارد.

رمضان‌بیگی چهارمین مدیر عامل این باشگاه از زمان حضور صبا در قم محسوب می‌شود و با توجه به تصمیمات اتخاذ شده در مجمع عمومی باشگاه صبا و با نظر موافق اعضای هیئت مدیره، از سوی کرم‌رضا پیریایی استاندار و رئیس مجمع باشگاه صبای قم، محسن رمضان‌بیگی رسماً به عنوان مدیر عامل باشگاه صبای قم معرفی شد.

رمضان‌بیگی از نیروهای دارای تحصیلات عالی در رشته تربیت بدنی است و از فوتبالیست‌های سابق استان قم نیز به شمار می‌رود، ضمن اینکه مدیر عامل باشگاه صبای قم پیش از این در تربیت بدنی آموزش و پرورش و همچنین معاونت توسعه ورزش اداره کل تربیت بدنی استان قم دارای مسئولیت بوده است.

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم در حالی معرفی شد که در سال ورود تیم فوتبال صبا به قم، مسئولیت مدیرعاملی صبا به کریم ملاحی مدیرعامل سابق باشگاه‌های پاس تهران و ابومسلم مشهد واگذار شد و ملاحی در لیگ هشتم یک سال این مسئولیت را بر عهده داشت.

در سال دوم حضور صبا در قم، سردار احمد شهریاری عضو فعلی هیئت مدیره باشگاه استقلال تهران که پیش از انتقال صبا به قم مدیر عاملی صبا را بر عهده داشت، به رأس کار آمد و در لیگ نهم فوتبال باشگاه‌های کشور مدیر عامل صبای قم بود.

صبای قم لیگ نهم را با مدیرعاملی احمد شهریاری به پایان رساند و در لیگ دهم نیز تا نیمه راه با حضور شهریاری در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور حضور داشت اما در دی ماه سال 1389 با حکم استاندار وقت قم که حجت‌الاسلام موسی‌پور بود، شهریاری از کار برکنار شد.

با کنار گذاشتن احمد شهریاری از مدیر عاملی صبای قم در دی ماه سال 89 از سوی هیئت مدیره باشگاه صبا، سید علی زاهدی از پیشکسوتان فوتبال قم و از چهره‌های تحصیلکرده و با دانش این رشته به عنوان سرپرست باشگاه صبا منصوب شد.

زاهدی تا خرداد ماه سال 90 در این مسئولیت حضور داشت و با عدم تمایل وی به ادامه فعالیت در این مسئولیت، رمضان‌بیگی بعد از پایان دوره سرپرستی سید علی زاهدی از سوی رئیس مجمع باشگاه صبا به عنوان سرپرست این باشگاه معرفی شد.

رمضان‌بیگی در لیگ یازدهم و همچنین از آغاز لیگ دوازدهم به عنوان سرپرست باشگاه صبای قم فعالیت کرد تا اینکه در جلسه اخیر باشگاه صبا با حضور تمام اعضای هیئت مدیره، تصمیم بر آن گرفته شد که محسن رمضان‌بیگی به مدت دو سال به عنوان مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم معرفی شود.

انتهای پیام/78002/غ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول