اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رویدادی از جنس عشق

امروز همایش یادمان ولایت در جیرفت برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: شهرستان جیرفت امروز میزبان اختتامیه همایش یادمان ولایت با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار کرمان و جمعی از مسئولان کشوری و استانی است.

امروز همایش یادمان ولایت در جیرفت برگزار می‌شود

سیداحمد حسینی مدیرکل فرهنگ و ارشاد جنوب کرمان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: امسال سومین جشنواره یادمان ولایت در شش موضوع مختلف با حضور شش استان برگزار شد.

وی با اشاره به موضوع‌های برگزاری جشنواره یادمان ولایت افزود: این جشنواره در موضوعات قرآن در استان خراسان رضوی، شعر عربی در استان خوزستان، شعر ترکی در شهر ارومیه، شعر فارسی در جنوب کرمان، نقاشی در استان گلستان و عکس در استان قزوین برگزار شد.

حسینی تصریح کرد: استان‌های مذکور به عنوان استان‌های معین بودند و فراخوان این جشنواره در میان کل استان‌های کشور توزیع و به تمام اداره‌های کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها اعلام شد تا برنامه‌ریزی‌های لازم را برای اجرای هرچه مطلوب‌تر این برنامه انجام دهند.

وی با بیان اینکه از 17 آبان ماه جاری هر استان به صورت جداگانه برنامه‌های خود را اجرا کردند، خاطرنشان کرد: شامگاه دوشنبه 29 آبان ماه جاری کنگره شعر ولایت در جیرفت به پایان رسید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد جنوب کرمان بیان داشت: امروز اختتامیه جشنواره یادمان ولایت با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار کرمان و جمعی از مسئولان کشوری و استانی در تالار ولایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت برگزار می‌شود.

وی با اشاره به محوریت برنامه‌های اختتامیه جشنواره یادمان ولایت در جیرفت عنوان کرد: محوریت برنامه‌ها با توجه به قرار گرفتن در ماه محرم بیشتر عزاداری سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع)، سخنرانی ، شعرخوانی، مداحی و... است.

حسینی ابراز داشت: در برنامه امشب سیدمحمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، اسماعیل نجار استاندار کرمان و... سخنرانی می‌کنند.

وی افزود: در این برنامه از نفرات برگزیده بخش‌های مختلف جشنواره دعوت شده است که برنامه‌ شعرخوانی خود را اجرا می‌کنند.

انتهای پیام/80009/غ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول