اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت دانشگاه مجازی المصطفی

دوره‌ آموزشی عرفان‌های نوظهور برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون آموزشی دانشگاه مجازی المصطفی از برگزاری دوره آموزشی کوتاه مدت عرفان‌های نوظهور توسط این دانشگاه خبر داد.

دوره‌ آموزشی عرفان‌های نوظهور برگزار می‌شود

مهدی خدادادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به برگزاری دوره‌های کوتاه مدت آموزشی در دانشگاه مجازی المصطفی اظهار کرد: در این راستا دوره آموزشی عرفان‌های نوظهور با مشارکت مدرسه عالی بنت‌الهدی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این دوره آموزشی طی 12 جلسه مباحثی در خصوص عرفان‌های کاذب مطرح شده و از اساتید مؤسسه بنت الهدی و جامعة المصطفی برای تبیین این سرفصل‌ها استفاده می‌شود.

معاون آموزشی دانشگاه مجازی المصطفی ابراز داشت: برخی اساتید این دوره از مؤسسه بهداشت معنوی که در زمینه مقابله با عرفان‌های نوظهور فعالیت می‌کند، انتخاب شده‌اند.

وی گفت: علاوه بر کلاس‌های حضوری که علاقه‌مندان می‌توانند در آن شرکت کنند، دروس این دوره به صورت آنلاین و آفلاین در فضای مجازی ارائه می‌شوند.

خدادادی با اشاره به علت همکاری با مدرسه عالی بنت‌الهدی در این خصوص ادامه داد: بانوان برد تبلیغاتی بیشتری از آقایان دارند و در این گونه موضوعات باید از این فرصت بهتر استفاده کرد.

وی خاطر نشان کرد: حدود 80 درصد مخاطبان عرفان‌های نوظهور و کاذب بانوان هستند که اگر در میان این قشر فرهنگ‌سازی انجام شود، از آسیب‌های این فرقه‌ها و عرفان‌ها جلوگیری خواهد شد.

معاون آموزشی دانشگاه مجازی المصطفی با اشاره به فعالیت‌های آموزشی این دانشگاه در فضای مجازی عنوان داشت: علاوه بر دوره‌های کارشناسی، کاردانی و کارشناسی ارشد که در این دانشگاه برگزار می‌شود، دوره‌های کوتاه‌ مدت نیز برای بهره‌مندی تمام علاقه‌مندان در تمام دنیا طراحی شده است.

وی بیان کرد: در این قالب حدود 40 درس به علاقه‌مندان معرفی شده است که با ثبت‌نام در این دروس می‌توانند آنها را گذرانده و از مطالبی که ارائه می‌شود، استفاده کنند.

انتهای پیام/78006/ل/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول