اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بدمینتون استان اصفهان:

خانواده‌ام مخالف رئیس شدن دوباره من هستند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بدمینتون استان اصفهان گفت: خانواده‌ام مخالف ادامه فعالیت من به عنوان رئیس هیئت در دوره آینده هستند اما هنوز تصمیم نهایی خود را برای ثبت نام کاندیداتوری هیئت بدمینتون نگرفتم.

خانواده‌ام مخالف رئیس شدن دوباره من هستند

سروش اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: ماه آینده دوره ریاستم در هیئت بدمینتون به پایان می‌رسد اما هنوز بحثی درباره ابلاغ حکم سرپرستی برایم نشده است.

وی ادامه داد: برنامه‌هایی که برای هیئت بدمینتون در نظر داشته‌ایم، طبق تقویم پیش می‌رود و از روال اجرای برنامه‌ها رضایت داریم.

رئیس هیئت بدمینتون استان اصفهان افزود: برای به ثمر رساندن اهدافی که به منظور پیشرفت بدمینتون استان مد نظر داشتم، تمایل دارم برای انتخاباتی آتی هیئت ثبت‌نام کنم اما اگر فرد شایسته دیگری برای این مسئولیت پیش قدم شوم، هیچ مشکلی با این مسئله نخواهم داشت.

به گزارش فارس، در مجمع انتخاباتی هیئت بدمینتون استان اصفهان که چهار سال قبل برگزار شد، سروش اسماعیلی با کسب حداکثر آرا به عنوان رئیس هیئت انتخاب شد.

با نزدیک شدن به زمان پایانی دوران ریاست اسماعیلی، اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان فراخوان ثبت نام از کاندیداهای هیئت آغاز شده است.

انتهای پیام/63001/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول