اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیدار شهردار قم مطرح شد

تقدیر تولیت عتبه حسینی از مردم و مسئولان قم

خبرگزاری فارس: تولیت حرم مطهر اباعبدالله الحسین(ع) مراسم رونمایی از ضریح مطهر حضرت را بسیار باشکوه و به یاد ماندنی دانست و از زحمات مردم و مسئولان قم در برگزاری این مراسم تقدیر کرد.

تقدیر تولیت عتبه حسینی از مردم و مسئولان قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد دلبری ضمن سفر به عتبات عالیات با حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالمهدی الکربلایی تولیت حرم مطهر اباعبدالله الحسین(ع) در شهر مقدس کربلا دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار که در دفتر تولیت حرم امام حسین(ع) انجام شد حجت‌الاسلام والمسلمین کربلایی گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات انجام ‌شده در زمینه عمران و توسعه حرم مطهر امام حسین(ع)، اجرای برنامه‌های علمی، دینی، فرهنگی و خدماتی آستان مقدس اباعبدالله الحسین(ع) را ارائه داد.

وی نقش شهر مقدس قم در بازسازی عتبات و ساخت ضریح مطهر سیدالشهدا(ع) را بسیار برجسته دانست و از خدمات صورت گرفته توسط شهرداری در مراسم باشکوه رونمایی از ضریح جدید امام حسین (ع) تقدیر کرد.

شهردار قم نیز در این دیدار ضمن تقدیر از استقبال مسئولان عتبه حسینی به ارائه گزارشی از روند رو به رشد فعالیت‌های خدماتی شهرداری در شهر مقدس قم پرداخت.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه قم شهر کریمه اهل بیت(س) است، خدمت در این شهر نیز جزیی از افتخارات برای همکاران در مجموعه شهرداری محسوب می‌شود.

انتهای پیام/2258/ل/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول