اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سابق سازمان صنعت و معدن کهگیلویه و بویراحمد:

نوذری و نیکزاد فراموش نشدنی هستند / صابری زیر بار سنگین مسئولیت معافم کرد

خبرگزاری فارس: رئیس سابق سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد در روز وداع با مسئولیتش گفت: خود را مدیون هدایت‌خواه و حسینی می‌دانم و نوذری و نیکزاد فراموش نشدنی هستند.

نوذری و نیکزاد فراموش نشدنی هستند / صابری زیر بار سنگین مسئولیت معافم کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، محمدحسین حیدرپور عصر امروز در مراسم تودیع خود از سمت رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: دوران تصدی‌ام در این مسئولیت مصادف با سه مرحله حساس مدیریتی در کشور بود که موجب وارد آمدن فشارهای بسیار زیاد بر همه همکاران و تیم مدیریتی‌ام شده بود.

رئیس سابق سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: مسئولیت من با شروع به کار دولت نهم و راه‌اندازی بنگاه‌های زودبازده همزمان شد که در این دوره بیشترین مراجعان و فشارها را تحمل کردیم تا بتوانیم پاسخگوی جامعه هدف خود باشیم.

حیدرپور با برشمردن دیگر مقاطع حساس در دوران مسئولیتش ادامه داد: بخش دیگری از فعالیت‌هایم با اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها مصادف شد که در این مرحله نیز برای تعدیل شرایط ناشی از اجرای این طرح و کاهش تبعات آن سختی‌های زیادی را به جان خریدیم.

رئیس سابق سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد ادغام دو وزارت بازرگانی و صنایع را سومین مقاطع حساس مدیریتی خود خواند و بیان کرد: مدیریت کردن اوضاع در این وضعیت در بسیاری از مواقع کار را بر همکاران من سخت کرده که در اینجا لازم می‌بینم از آن‌ها قدردانی کنم.

مدیون 2 نفر هستم، هدایت‌خواه و حسینی

حیدرپور در بخش دیگری از صحبت‌هایش تاکید کرد: در طول این شش سال و چهار ماهی که در این مسئولیت بودم افراد زیادی به من نیکی کردند و در بسیاری از مواقع از حق قانونی خود گذشتند و فراتر از قانون، من را برای اداره وضعیت صنعت و معدن یاری کردند.

این مسئول سابق در استان کهگیلویه و بویراحمد خود را تا همیشه مدیون دو فرد در این استان دانست و گفت: تا همیشه خود را مدیون ستار هدایت‌خواه نماینده دوره قبل مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی و همچنین سید مسعود حسینی استاندار اسبق این استان می‌دانم.

وی عنوان کرد: در طول مدت مسئولیتم با 9 استاندار و سه وزیر کار کردم که در این بین هیچ شخصی را به اخلاق‌مداری سید مسعود حسینی ندیدم.

حیدرپور با قدردانی از استاندار اسبق کهگیلویه و بویراحمد که او را به این سمت منصوب کرد، گفت: آقای حسینی بر من منت نهاد و من در رکاب وی به سربازی خدمت به این مردم رفتم.

رئیس سابق سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: در همه این 6 سالی که مدیرکل بودم حتی یک‌بار فشار و یا خواسته‌ای را از ستار هدایت‌خواه نماینده پیشین مجلس ندیدم و این شخص هیچگاه به من نگفت که باید این کار را انجام دهی یا آن را.

نوذری و نیکزاد فراموش‌نشدنی هستند، صابری از بار سنگین مسئولیت معافم کرد

حیدرپور همچنین خدمات استانداران بعد از حسینی را فراموش نشدنی دانست و تصریح کرد: آقایان نوذری و نیکزاد همکاری و توجه بسیار خوبی را به بخش صنعت و معدن داشتند که از آنها و همچنین مجمع نمایندگان قبلی و فعلی تقدیر می‌کنم.

 رئیس سابق سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد، مسئولیت را بار گران و نعمت توصیف و تاکید کرد: حقیقتا بعد از حدود هفت سال مسئولیت، دیگر تحمل این بار امانتی بر دوش من سنگینی می‌کرد که استاندار جدید این استان، من را از این مسئولیت سنگین معاف کرد که از او هم تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه همه توانم را برای بهبود امور به کار بستم، گفت: از هیچ کوششی دریغ نکردم و اگر قصوری بوده مطمئن باشید از توانم خارج بوده و من توانی بیش از این نداشتم.

حیدرپور گفت: هر واحد تولیدی در کهگیلویه و بویراحمد را یکی از فرزندان خود می‌دانم و این را قسم می‌خورم.

وی عنوان کرد: برای من یک واحد تولیدی یک نفره با یک کارخانه یک‌هزار نفری تفاوتی نداشت زیرا معتقدم آن یک نفر هم نان خانواده‌اش را تامین می‌کند و باید حرمت شود.

رئیس سابق سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: یکی از سیاست‌های کاری‌ام دوستی با همه صنعت‌گران، بازاریان، صادرکنندگان و تولیدکنندگان بوده که شاید برخی اراد‌ت‌ها برای همین دوستی‌های بیش از حد بوده است. 

حیدرپور در بخش پایانی صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: با همه این توضیحات ولی پشتیبان اصلی من در این مدت مسئولیت، خانواده‌ام بوده که در اینجا برای همه کم‌توجهی‌ها از آن‌ها معذرت می‌خواهم.

وی گفت: از همه کسانی که در این مدت طولانی حقی از آن‌ها ضایع شده عذر می‌خواهم.

به گزارش فارس، داریوش دیودیده به جای محمدحسین حیدرپور در مسئولیت رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت منصوب شد.

انتهای پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول