اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

چهارمین یادواره شهدای نیشابور برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندهی تیپ زرهی 21 امام‌ رضا (ع) نیشابور گفت: چهارمین یادواره امیران، سرداران، 2 هزار و 300 شهید نیشابور و مجتمع فولاد، 3 هزار و 150 شهید تیپ زرهی 21 امام‌ رضا (ع) و سردار سرلشکر پاسدار شهید نور‌علی شوشتری در نیشابور برگزار می‌شود.

چهارمین یادواره شهدای نیشابور برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور، سردار سرتیپ پاسدار محسن قاجاریان افزود: چهارمین یادواره شهدا در اول آذر ماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: بار دیگر مردم شهید‌پرور نیشابور ضمن تجدید بیعت با آرمان‌ها و روح بلند شهدا، نوای ولی امر مسلمانان جهان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای که فرمود: یاد و خاطره شهدا همیشه باید در فضای جامعه زنده بماند، را لبیک گفته و با کار خدایی فضای معنوی را بر این شهر حاکم می‌کند.

فرمانده تیپ زرهی 21 امام‌ رضا (ع) بیان کرد: نیشابور همانند تاریخ درخشان خود در طول هشت سال دفاع مقدس، ثابت کرده طلایه‌دار راه انبیای الهی است و با تقدیم 2 هزار و 300 شهید، 6 هزار و 700 جانباز، 313 آزاده سرافراز و اعزام 47 هزار و500 بسیجی به جبهه‌های حق علیه باطل، این را به اثبات رسانده است.

قاجاریان عنوان کرد: آیندگان ما به مردانی چون شهیدان شوشتری، مهدیان‌پور، دشتی، قدمیاری، عابدی، حصاری و ... افتخار می‌کنند و عرصه دفاع مقدس به‌ عنوان زرین‌ترین دوران تاریخی این شهر می‌درخشد.

وی خاطرنشان کرد: برای اجرای این یادواره با همکاری تمام مسئولان شهر ستادی متشکل از هشت کمیته و دبیرخانه در محل تیپ زرهی 21 امام‌ رضا (ع) تشکیل شده است.

فرماندهی تیپ زرهی 21 امام ‌رضا (ع) نیشابور ادامه داد: امیدوارم با این حرکت‌ها بتوان گوشه‌ای از دین خود به خانواده‌های معظم شهدا ادا کنیم و با برگزاری اینگونه مراسم بتوانیم فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی شهدا و ایثارگران را که یکی از حلقه‌های مفقود جامعه کنونی به ویژه در بین قشر متدین و جوان به نظر می‌رسد را تا حدودی احیا کنیم.

قاجاریان از مردم ولایت‌مدار نیشابور دعوت کرد در این مراسم که ساعت 8 صبح روز چهارشنبه اول آذر ماه امسال هم‌زمان با ششمین روز از ماه محرم در محل مجموعه فرهنگی رفانیر شرکت کنند.

انتهای پیام/آ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول