اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد:

همایش ملی ولایت‌فقیه و بیداری اسلامی را آبرومندانه برگزار می‌کنیم

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام ‌نور کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه با همه توان در میان جامعه دانشگاهی سعی در ترویج تفکر ولایی داریم، گفت: همایش ملی ولایت فقیه و بیداری اسلامی را آبرومندانه برگزار می‌کنیم.

همایش ملی ولایت‌فقیه و بیداری اسلامی را آبرومندانه برگزار می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، رضا یوسف‌وند عصر امروز در چهارمین نشست تبادل نظر در زمینه برگزاری همایش ملی ولایت‌فقیه و بیداری اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد که در اسفند ماه سال جاری در این استان برگزار می‌شود، اظهار کرد: همه به واصل ولایت‌ فقیه مدیون هستیم و تمام شأن و منزلتی که اکنون داریم به واسطه حاکمیت اصل ولایت فقیه است.

وی تبیین اصل ولایت‌فقیه در میان جوانان را وظیفه مراکز تعلیم و تربیت دانست و گفت: آموزش و پرورش و دانشگاه دو بازوی قوی فرهنگی برای تبیین این اصل و رکن رکین در جامعه اسلامی هستند.

یوسف‌وند ادامه داد: به همین خاطر و از چندین ماه قبل نشست‌های تبادل نظر را برای برگزاری آبرومندانه همایش ملی ولایت‌فقیه و بیداری اسلامی آغاز کرده‌ایم که این نشست‌ها با خرد جمعی و ارائه راهکار در آینده و تا هنگامه برگزاری همایش در اسفند ماه امسال ادامه می‌یابد.

این مسئول در ادامه تصریح کرد: سایت این همایش برای تحویل گرفتن مقالات راه‌اندازی شده و همه مقدمات کار را در حوزه‌های نرم‌افزاری آماده کرده‌ایم که پوستر ویژه این همایش با لحاظ کردن ایده‌های دوستان ما در حوزه علمیه چاپ خواهد شد.

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: از ظرفیت‌های نهاد نمایندگی ولی‌فقیه نیز استفاده خواهیم کرد و نظرات روحانیت این استان در قالب حوزه علمیه برای ما در ادامه راه و برنامه‌ریزی جهت هر چه بهتر برگزار کردن آن چاره‌ساز و کارساز خواهد بود.

در این نشست هر یک از افراد حاضر راهکارهای عملی برای هرچه بهتر برگزار شدن این همایش ملی ارائه دادند.

انتهای پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول