اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا

15 صادرکننده نمونه در همدان تقدیر می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: فردا با حضور استاندار همدان 15 صادرکننده نمونه استان همدان تقدیر می‌شوند.

15 صادرکننده نمونه در همدان تقدیر می‌شوند

محمدمهدی فرشچی‌موحد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه فردا 15 صادرکننده نمونه استان همدان تقدیر می‌شوند، اظهار کرد: برای انتخاب این صادرکنندگان، معیارها و ملاک‌های مختلفی معین شده بود.

وی درآمد ارزی حاصل از صادرات در سال گذشته و روند رشد ارزش صادرات در چند سال اخیر را یکی از معیارها برشمرد و افزود: گستردگی بازارهای هدف در سال گذشته، حفظ و ماندگاری در بازار طی سال‌های اخیر و نفوذ در بازارهای جدید از دیگر ملاک‌های انتخاب صادرکننده نمونه است.

رئیس صنعت، معدن و تجارت استان همدان مهارت فنی و تخصصی شرکت در امر صادرات را یکی دیگر از ملاک‌های انتخاب صادرکننده نمونه خواند و گفت: تعداد پرسنل دارای تحصیلات بالا و دارای آموزش تخصصی، بهره‌گیری از نشان واحد، ارائه محصول صادراتی ثبت شده در خارج از کشور و بر اساس کنوانسیون‌های بین‌المللی در ارزیابی صادرکنندگان نمونه نیز حائز اهمیت است.

وی افزود: یکی از نکات مهم دیگر در انتخاب برترین صادرکنندگان نحوه و میزان تبلیغات مؤثر در خارج از کشور است که شامل حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی و هیئت‌های تجاری، انجام تبلیغات محلی در کشورهای هدف و داشتن نمایندگی در این کشورهاست.

فرشچی‌موحد ادامه داد: تحصیل گواهی‌های بین‌المللی مدیریتی، کیفیتی و تشویقی و همچنین دارا بودن واحد درجه‌بندی فرآوری و بسته‌بندی نیز در این زمینه مؤثر است.

وی گفت: جذب سرمایه‌گذاری خارجی و عضویت در تشکل‌های صادراتی و صدور محصولات با فناوری بالا نیز در انتخاب برترین‌ها تعیین‌کننده بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان از افتتاح پنجره واحد تجاری در گمرک همدان خبر داد و اظهار داشت: از این پس نماینده تام‌الاختیاری از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت در محل گمرک مستقر می‌شود تا در ارتباط با تسهیل در امور گمرکی فعالیت داشته باشد.

انتهای پیام/89002/صا/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول