اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم والیبال سفیر قم:

فعلا ادعای صعود نداریم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم والیبال سفیر قم گفت: ادعایی برای صعود به مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور نداریم زیرا باید هماهنگی بیشتری داشته باشیم تا بتوانیم بهترین نتایج را کسب کنیم.

فعلا ادعای صعود نداریم

سید روح‌الله شفیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: برای ما پیروزی در دیدار هفته دوم لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور برابر تیم والیبال طلایی‌پوشان ورامین بسیار مهم بود و خوشبختانه نخستین برد این فصل را به خوبی کسب کردیم.

وی ادامه داد: عملکرد تیم ما در این بازی بسیار خوب بود و تلاش خستگی‌ناپذیر بازیکنان ما در این دیدار همانند بازی اول در مقابل گاز تهران بود با این تفاوت که در این مسابقه کمتر مرتکب اشتباه شدیم و قدر امتیازات را به خوبی دانستیم.

سرمربی تیم والیبال سفیر قم افزود: بازیکنان دستورات کادر فنی را در این بازی حساس به خوبی اجرا کردند و کمی دیگر زمان می‌خواهیم تا بیشتر هماهنگ شده و مدعی صعود به لیگ برتر شویم.

وی ادامه داد: ادعایی برای صعود به مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور نداریم زیرا باید هماهنگی بیشتری داشته باشیم تا بتوانیم بهترین نتایج را کسب کنیم. در شرایط کنونی به دنبال انسجام گروهی هستیم و می‌خواهیم برای مدعی شدن بهترین بازی‌های خود را به نمایش بگذاریم.

شفیعی یادآور شد: تیم والیبال سفیر قم امسال در لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور بازیکنان بسیار خوبی دارد که امیدوارم آنها با بازی‌های خوب خود یکی از مدعیان صعود از مرحله گروهی باشند، ضمن اینکه مطمئنم این تیم در مرحله بعدی رقابت‌های لیگ دسته اول نیز می‌تواند موفق شود.

وی تاکید کرد: در گروهی که تیم والیبال سفیر قم در مرحله مقدماتی مسابقات لیگ دسته اول این فصل در آن قرار دارد، تیم‌های بسیار خوبی حضور دارند و امشب باید برای حضور در جمع صعودکنندگان برابر تیم آریا صنعت بابل بازی بهتری ارائه کنیم.

بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون والیبال در این دوره از رقابت‌ها 14 تیم گاز تهران، سفیر قم، شهرداری زاهدان، طلایی‌پوشان ورامین، بیرگلد ایرانیان، پیشگامان شفق اردکان، کاله جوان، آریا صنعت بابل کنار، مقاومت تبریز، 15 خرداد پیشوای ورامین، دلیران استان بوشهر، عقاب، مناطق نفت‌خیز و گواشیر کرمان حضور دارند.

انتهای پیام/78002/ل/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول