اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای سیستان‌و‌بلوچستان:

مستندات رمز حرکت درست در مسیر آموزش است

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای سیستان‌و‌بلوچستان گفت: وجود مستندات و عملکرد‌ها ثابت می‌کند که در عرصه آموزش، درست گام‌ برداشته می‌شود.

مستندات رمز حرکت درست در مسیر آموزش است

محمد جهانتیغی ظهر امروز در حاشیه جلسه شورای هماهنگی مشاوره‌ و رهگیری مهارت‌آموختگان منطقه هفت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: کار‌گروه شورای هماهنگی یکی از ابتکارات خوب دفتر مشاوره و رهگیری مهارت سازمان است.

وی افزود: آنچه از نام مشاوره مشخص است هدف مبتنی بر آمایش سرزمین است که نزدیک شدن به مناطق و نقطه‌نظرات، برنامه‌ریزی‌های آتی و فعلی را مهم و کارآمد می‌سازد.

مدیرکل آموزش فنی‌ و‌ حرفه‌ای سیستان‌وبلوچستان در زمینه ضرورت رصد عملکرد‌ها گفت: سال‌ها است در آموزش فنی‌ و‌ حرفه‌ای براساس آموزش محوری فعالیت کرده و برای اثبات تأثیر و نقش آموزش نتوانسته‌ایم مستنداتی داشته باشیم، وجود مستندات ثابت می‌کند ما درست و بجا در این عرصه گام‌ بر می‌داریم.

جهانتیغی توجه و برنامه‌ریزی براساس قابلیت‌ها و توانمندی‌های حرفه‌آموزان را ضرورت دانست و عنوان کرد: نمی‌توان با تکیه بر افراد محدودی به موفقیت‌آمیز بودن بهره‌گیری از مشاوران، اعتقاد داشته باشیم، استعداد‌یابی به رشته تحصیلی، شرایط فیزیکی و روحی فرد نیازمند است و این چارچوب‌ همواره باید حفظ شود.

وی در ادامه با طرح پرسشی مبنی بر اینکه، اگر صد در صد تعهدات آموزش انجام شود تکلیف تمام است، بیان کرد: ما کمتر در این سال‌ها به سمت اثر بخشی آموزشی رفته‌ایم، دفتر هدایت و ‌مشاوره آموزشی سازمان فنی‌ و‌ حرفه‌ای کشور می‌تواند با مطالعات مبتنی بر علم و واقع‌بینی به خلأها را دریافت و ضمن انتقال به مسئولان دیگر در زمینه حل آن بکوشد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌آی سیستان‌وبلوچستان در ادامه گفت: امیدواریم در سال 92 به سمت و سویی در حرکت باشیم که علاوه بر جمع‌بندی و اجماع نظر، دوره‌های جاری را بر اساس ساعت برنامه‌ریزی کنیم.

انتهای پیام/75002/ب/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول