اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی انتظامی همدان:

محتکر مواد غذایی در همدان دستگیر شد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان همدان از کشف بیش از 13 تن مواد غذایی احتکار شده به ارزش 180 میلیون ریال و دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد.

محتکر مواد غذایی در همدان دستگیر شد

فرامرز به‌گذر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: به دنبال گزارشی مبنی بر اینکه فردی در یکی از مناطق سطح شهر اقدام به احتکار مواد غذایی و مایحتاج مردم در انباری واقع در منزل خود کرده است، رسیدگی به این موضوع در دستور کار مأموران اداره مبارزه با جرائم اقتصادی قرار گرفت.

وی افزود: با تحقیقات نامحسوس و بررسی‌های به عمل آمده صحت و سقم موضوع محرز شد و پس از هماهنگی با مراجع قضایی در یک عملیات ضربتی با حضور و همکاری مأموران و نمایندگان اداره تعزیرات حکومتی و بازرسی صنعت، معدن و تجارت همدان، با رعایت موازین شرعی و قانونی منزل مذکور مورد بازجویی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان همدان گفت: در نتیجه بررسی به عمل آمده 13 تن جو، 4 هزار و 98 کیلوگرم ماکارونی و 156 کیلوگرم سویا احتکار شده به ارزش تقریبی 180 میلیون ریال کشف و یک نفر متهم در این خصوص دستگیر شد.

به‌گذر ادامه داد: در بررسی‌های به عمل آمده و استعلام از صنعت، معدن و تجارت مشخص شد متهم موجودی انبار خود را به این اداره اعلام نکرده که در نهایت پس از تنظیم صورتجلسه و صورت‌برداری از اجناس، پرونده تشکیل و به همراه متهم به دادسرا ارسال شد.

وی در پایان با تأ‌کید بر این مطلب که پلیس با افراد فرصت‌طلب که با فشار و تحمیل هزینه‌‌های گزاف به اقشار جامعه باعث نارضایتی و بروز احساس بی‌اعتمادی در جامعه شده و با احتکار مایحتاج مردم سبب ایجاد گرانی در بازار می‌شوند، قاطعانه برخورد می‌کند به شهروندان توصیه کرد: هرگونه اخلال در نظم عمومی را بدون فوت وقت از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 به مأموران پلیس منتقل کنند تا اقدام لازم در این خصوص به عمل آید.

انتهای پیام/89002/صا/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول