اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

نمایندگان فوتبال مازندران کاندیدای سقوط

خبرگزاری فارس: نمایندگان فوتبال مازندران یکی پس از دیگری کاندیدای سقوط در لیگ جدول فوتبال کشور هستند.

نمایندگان فوتبال مازندران کاندیدای سقوط

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، وضعیت چهار نماینده مازندران در لیگ دسته دوم فوتبال کشور بررسی شد.

تیم صنعت ساری پس از کش و قوس‌های فراوان به ساری منتقل شد تا قطعه‌ای از پازل گمشده فوتبال ساری باشد. این تیم پس از 2 سال حضور در لیگ دسته اول سرانجام به دسته دوم سقوط کرد. نمی‌خواهیم از چگونگی اتفاقات رخ داده بگوییم اما این تیم هنوز بدهکاری‌های زیادی به صاحب اصلی امتیاز این تیم دارد.

این تیم که هواداران ساروی به آن دل بسته‌اند، پس از سقوط به دسته دوم با تغییرات گسترده و بر سر کارآمدن یمینی مدیر جدید این تیم و پیوستن تمامی بازیکنان استقلال ساری به این تیم و اضافه‌شدن مربی جوان و دارای کارنامه خوبی چون شبیر لطفی نگاه‌ها را به سمت خود معطوف کرده و همگان رویای بازگشت این تیم به دسته اول را در سر می‌پرورانند.

پاداش‌های مدیر عامل این تیم پس از پیروزی‌ها، این امید را زنده کرد که این تیم از لحاظ مالی مشکلی نداشته اما اختلافات اخیر در این باشگاه نشان‌دهنده موارد دیگری است. 

تغییرات در کادر فنی این تیم از یک‌سو و تعویض سرپرست و مصاحبه‌های پی در پی مدیر عامل این تیم با همتای دیگر خود در تیم استقلال ساری باعث شد تا تیم صنعت وارد حواشی تازه‌ای شود تا در کنار بی‌پولی تیم و پاس‌نشدن چک‌های بازیکنان و نارضایتی‌ها از اوضاع موجود با نتایج نه چندان خوب این تیم همراه باشد. 

آیا می‌شود به این تیم دل بست؟ تیمی که هنوز 9 هفته از بازی‌ نگذشته به حاشیه رفت.

مدیرعامل جوان این تیم باید بتواند این تیم را ساماندهی کند و به اوضاع نابسامان تیم خود رسیدگی کند.

آبی‌های ساری نیز که فصل خوب و درخشانی را در لیگ سه پشت‌سر گذاشتند و با اقتدار به لیگ دسته دوم صعود کردند و جشن باشکوه قهرمانی گرفتند در شروع فصل با از دست دادن بدنه اصلی تیم خود و مهاجرت بازیکنان این تیم به همراه سرمربی و ... به تیم صنعت ساری خود را یکه و تنها دیدند و مدیر عامل این تیم محمدی کیادهی به هر زحمتی بود توانست مهران عمادیان را به این تیم بیاورد و بازیکنانی را در این تیم در اختیار گیرد.

بازیکنانی که به گفته بیشتر کارشناسان از لحاظ فنی در سطح پایینی قرار دارند و حتی در سطح لیگ استان هم نیستند با شروع فصل و نتایج ضعیف استقلال ساری دیگر رمقی برای مسابقات فوتبال ندارند.

همچنین در لیگ‌های کشوری امسال در هر گروه چهار تیم سقوط می‌کنند که این شانس استقلال را برای کاندیدای سقوط بودن بیشتر می‌کند.

با اضافه‌شدن مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا آقای سعید بسطامی، هم هنوز شاهد تغییر نتایج در این تیم نیستیم و به طبع تیمی که توسط ایشان بسته نشده باشد مسئولیتش هم با ایشان نیست اما این هواداران با تعصب ساروی هستند که حتی در زیر باران دست از حمایت این تیم برنمی‌دارند و مسئولان این تیم برای هواداران هم شده باید فکری کنند و جانی تازه به این تیم دهند چراکه هیچکس دوست ندارد استقلال ساری هنوز نیامده به دسته سه بازگردد. اکنون هم که حکم کمیته انضباطی رأی بر مالکیت 70 درصد اصغر یمینی در این تیم را داده است این تیم هم‌ اکنون با 5 امتیاز در قعر جدول گروه خود جای دارد.

محمودآبادی‌ها هم که در ابتدا با نام نفت محمود آباد حاضر به شرکت در مسابقات شدند بنا به دلایلی شرکت نفت از داشتن تیم صرفه نظر کرد تا این تیم در دقیقه 90 دچار بحران شود و به هر زحمتی که شده این تیم را با نام دریای محمودآباد در این مسابقات شرکت دهند. تیمی که نه بدنسازی کرده و نه مسابقات دوستانه راهی این مسابقات سخت و فرسایشی دسته دوم شد و در انتهای جدول با 5 امتیاز  منتظر معجزه است.

تیم شموشک شهرداری نوشهر هم با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند و همانند سایر تیم‌های مازندرانی از مشکل بی‌پولی و نداشتن اسپانسر مالی رنج می‌برد. این تیم در شروع این فصل نتوانسته انتظارات را برآورده سازد و حتی تغییر سرمربی این تیم و اضافه شدن آقای طیری باعث جدا شدن این تیم از انتهای جدول نشد.

انتهای پیام/2296/م/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول