اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی شاهین بوشهر در گفت‌وگو با فارس:

شرایط مالی تیم شاهین راضی‌کننده نیست / همچنان سرمربی هستم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم شاهین بوشهر با بیان اینکه شرایط مالی بسیار سختی را داریم، گفت: تیم ما یک تیم با سابقه بوده و شرایط سخت و بحرانی را پشت سر گذاشته است.

شرایط مالی تیم شاهین راضی‌کننده نیست / همچنان سرمربی هستم

مسعود پالیزدان سرمربی تیم شاهین بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در ساری گفت: بازی خوبی را دو تیم به نمایش گذاشتند ولی با توجه به بارندگی شدید شیرازه تیم از هم پاشیده شد.

وی تصریح کرد: ما ابتدا سعی کردیم در یک بازی رو در رو نبض بازی را در دست بگیریم و از موقعیت‌های ضد حمله استفاده کنیم که در همان دقایق ابتدایی روی اشتباه مدافع، گل اول را دریافت کردیم ولی بازیکنان تیم با همدلی توانستند نتیجه را به تساوی بکشانند.

سرمربی تیم شاهین بوشهر گفت: نساجی در بازی‌های اخیر روند رو به رشدی را داشته و توانسته بود چهار برد متوالی را به دست آورد و بازی مقابل چنین تیمی کمی سخت و دشوار بود به ویژه اینکه نساجی از یک مربی کار بلد و خوب بهره می‌برد.

سرمربی تیم شاهین بوشهر با بیان اینکه شرایط مالی بسیار سختی را داریم، گفت: تیم ما یک تیم با قدمت بالا بوده و شرایط سخت و بحرانی را داشته کهالبته با تمامی این مشکلات نتایج رضایت‌بخشی را کسب کردیم.

وی در مورد حضور علی حنطه در ورزشگاه اذعان داشت: وی سرمربی این تیم نیست و باشگاه هنوز با این مربی مشهدی به توافق نرسیده و تا زمانی که سرمربی این تیم به طور رسمی اعلام نشود، به عنوان مربی تمام تلاش خود را برای کسب موفقیت تیم بکار می‌گیرم.

انتهای پیام/ 86003/ل/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول