اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان:

بدهی سنگینی داریم / برای ادامه فعالیت در هیئت دلسرد شده‌ام

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان گفت: پس از دو سال فعالیت در این هیئت بدهی سنگینی روی دستم مانده و چند ماهی است که انگیزه‌ای برای ادامه فعالیت در هیئت ندارم و دلسرد شده‌ام.

بدهی سنگینی داریم / برای ادامه فعالیت در هیئت دلسرد شده‌ام

سیداحمد عطایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در دوره مدیرکلی قبلی چند باری استعفا دادم که مورد موافقت قرار نگرفت اما مشکلات مالی و بدهی‌های گذشته موجب شده تا مشکلات زیادی برای ادامه فعالیت در هیئت داشته باشیم.

وی با بیان اینکه 16 کمیته زیر نظر هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان فعالیت می‌کنند، با توجه به فعالیت‌های گسترده هیئت نیاز به ورزشگاهی داشتیم تا بتوانیم کمیته‌های زیر مجموعه خود را پوشش بدهیم اما در زمان مدیرکلی قبلی، با وجودی که سه بار قرارداد بسته شد که ورزشگاه جروکان در اختیار هیئت ما قرار گیرد و هر سه بار به دلایل واهی قرارداد منتفی شد.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان ادامه داد: رشید خدابخش با لج و لجبازی اجازه نداد ورزشگاه جروکان به این هیئت تعلق پیدا کند و بتوانیم برنامه‌های خود را در آن پیاده کنیم و در واقع خدابخش خیانت بزرگی به هیئت ما کرد و هیچ‌گاه از دست وی رضایت نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه 100 میلیون بدهی فاکتوردار روی دستش باقی مانده است، تصریح کرد: نصف این مبلغ را نیز بدهی بدون فاکتور داریم که در زمان مدیرکلی قبلی به وجود آمده بود.

عطایی با اشاره به حضور جواهری در رأس اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: هیچگاه قصد تملق و چاپلوسی نداشته‌ام اما جواهری فردی خاکی است که همانند مدیرکلی قبلی ژست مدیریت نمی‌گیرد.

انتهای پیام/63001/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول