اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بیستمین دوره‌ هفته کتاب فارس

انجمن کتابخانه‌های عمومی قیروکارزین نمونه استانی شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی قیروکارزین از کسب رتبه نخست استانی انجمن کتابخانه‌های عمومی این شهرستان در بیستمین دوره هفته کتاب استان فارس خبر داد.

انجمن کتابخانه‌های عمومی قیروکارزین نمونه استانی شد

کسری آبچر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قیروکارزین اظهار داشت: اداره کتابخانه‌های عمومی این شهرستان مانند سال‌های گذشته در جشن کتاب فارس در میان منتخبان استان به عنوان انجمن نمونه استانی قرار گرفت و مورد تقدیر نماینده ولی فقیه در استان فارس، استاندار، مدیرکل کتابخانه‌های فارس و سایر مسئولان استانی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این موفقیت جز با حمایت فرماندار این شهرستان و اعضای انجمن محقق نمی‌شد، تصریح کرد: از اساسی‌ترین زیرساخت‌های حوزه فرهنگ، مطالعه مفید و کتابخوانی است که این موضوع، پیوند با فرهنگ دینی و ملی ما ایرانیان دارد و اعضای انجمن کتابخانه‌های عمومی این شهرستان در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی تمام تلاش خود را انجام می‌دهد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی قیروکارزین جایگاه کتاب و کتابخانه‌های عمومی به عنوان مهم‌ترین ابزار انتقال فرهنگ را شایسته نقطه‌ای مطلوب دانست و تصریح کرد: برای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و گسترش مؤلفه‌های فرهنگی در جامعه باید به کتاب و کتابخوانی بیشتر توجه شود چرا که پیشرفت، توسعه و الگوسازی در نظام اسلامی بدون پرداختن به موضوع کتاب، مطالعه و کتابخانه عمومی امکان‌پذیر نیست.

این مقام مسئول افزود: باید تمام مسئولان و دستگاه‌ها به موضوع کتاب، مطالعه و کتابخانه عمومی به صورت جدی و عملیاتی بپردازند و با ورود پیدا کردن به این حوزه شاهد رشد علمی و فرهنگی جامعه باشیم.

به گزارش فارس، اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان قیروکارزین در سال 87 با فرماندار، شهردار و انجمن نمونه استانی، در سال 88 با انجمن و بخشدار نمونه، در سال 90 با رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی و شهردار نمونه استانی و در سال 91 نیز با انجمن نمونه استانی در میان منتخبان جشن کتاب استان فارس قرار داشته است.

انتهای پیام/2448/ز/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول