اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بیستمین دوره هفته کتاب

کتابخانه سیمکان جهرم برتر شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی جهرم از برتری کتابخانه بخش سیمکان این شهرستان در بیستمین دوره هفته کتاب و کتابخوانی خبر داد.

کتابخانه سیمکان جهرم برتر شد

علی ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جهرم اظهار داشت: طی مراسمی که همزمان با افتتاحیه نمایشگاه سالانه کتاب در محل نمایشگاه‌های دائمی شیراز برگزار شد، کتابخانه عمومی دوزه سیمکان به عنوان کتابخانه برتر این استان انتخاب و از معصومه جعفری مسئول این کتابخانه تجلیل شد.

وی افزود: کتابخانه عمومی شهر دوزه سیمکان توانسته است با عضویت 30 درصدی اهالی و ارائه خدمات به روستاهای همجوار و خدمات متنوع علمی فرهنگی به یکی از قطب‌های فرهنگی منطقه تبدیل شود.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی جهرم اضافه کرد: آماده‌سازی و ارائه خدمات کتابداری مطابق آیین‌نامه و استاندارهای نهاد، تشکیل کانون ادبی، راه‌اندازی کانون قرآن و نهج‌البلاغه، اجرای ویژه برنامه‌های متنوع فرهنگی در مناسبت‌های مختلف، فعال کردن بخش کودک و مشارکت در مسابقات فرهنگی از مهم‌ترین دلایل انتخاب این کتابخانه به عنوان کتابخانه نمونه استان است.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: همچنین در این مراسم مجتبی امیرزاده کتابدار کتابخانه عمومی شماره یک جهرم به عنوان کتابدار نمونه استان فارس معرفی و با اهدای لوح تقدیر و هدیه از وی تجلیل شد.

انتهای پیام/2448/ز/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول