اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده مرزبانی کردستان خبر داد

صدور کارت تردد برای 8500 مرزنشین کردستانی

خبرگزاری فارس: فرمانده مرزبانی استان کردستان از صدور کارت تردد برای 8 هزار و 500 مرزنشین کردستانی خبر داد و گفت: این تعداد از مرزنشینان بانه و مریوان هستند که در زمینه ورود کالا به داخل کشور فعالیت می‌کنند.

صدور کارت تردد برای 8500 مرزنشین کردستانی

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، عزت‌الله رشیدیان شنبه‌شب در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کردستان اظهار کرد: تاکنون هیچ کدام از این افراد در بحث قاچاق کالا دچار تخلف نشده‌اند.

وی با اشاره به اینکه برخی افراد بدون کارت عبور و مرور از مرزها کالا وارد می‌کنند و دچار تخلف می‌شوند، افزود: باید تلاش شود گذرگاه‌ها با داشتن امنیت و توجه به اقتصاد مرزنشینان به قوت خود باقی بماند.

وی توجه به زیرساخت‌ها برای ورود کالا از طریق بازارچه‌های مرزی را ضروری دانست و گفت: دستگاه‌ها باید برای کمک به مرزنشینان تلاش کنند و تنها به شعارهای حمایتی اکتفا نکنند.

فرمانده مرزبانی استان کردستان رونق بخشیدن به بازراچه‌ها و رفع مشکلات مرزنشینان را متذکر شد و گفت: نباید مانعی برای فعالیت مرزنشینان وجود داشته باشد.

رشیدیان یادآور شد: مشارکت مرزنشینان موجب افزایش امنیت در مناطق مرزی شده و این امر ستودنی و قابل تحسین است.

وی اضافه کرد: هم‌اکنون با اقدامات انجام شده میزان رضایتمندی مردم از مرز و اقدامات مرزبانی مطلوب است و مردم نیز بیشتر به سمت و سوی تجارت از بازارچه‌های مرزی روی آورده‌اند که البته باید بیش از گذشته این بخش را تقویت کرد.

وی در پایان خواستار برطرف کردن مشکلات مرزنشینان و توجه بیشتر به آنها شد و انجام این امر را مستلزم همکاری مسئولان برشمرد.

انتهای پیام/79007/صا/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول