اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قم:

مردم به سمت مطالعه هدفمند سوق داده شوند

خبرگزاری فارس: امام جمعه قم گفت: مردم را باید به سمت مطالعه آنچه که ضروری است و به سود دنیا و آخرت آنان است سوق داده شوند تا جامعه به سمت هدف‌های مهم حرکت کند.

مردم به سمت مطالعه هدفمند سوق داده شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی در جمع کتابداران استان قم افزود: هدف اصلی همه حرکت‌های ما در تاریخ اسلام، فرهنگی است و یکی از رسالت‌های بزرگ انبیای الهی تعلیم کتاب است.

امام جمعه قم با اشاره به اهمیت شغل کتابداری خاطر نشان کرد: کاری که شما انجام می‌دهید یکی از کارهای اساسی در جامعه و از رسالت‌های مهم فرهنگی است.

وی افزود: باید تعداد کتابخانه‌های آیات عظام و کتابخانه‌های خصوصی و میزان مطالعه آنان در آمار گنجانده شود و جزو محاسبات قرار گیرد.

سعیدی خاطر نشان کرد: مردم را باید به سمت مطالعه آنچه که ضروری است و به سود دنیا و آخرت آنان است سوق داده شوند تا جامعه به سمت هدف‌های مهم حرکت کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به منویات مقام رهبری در خصوص کتابخوانی تصریح کرد: کتابخانه‌ها باید با خانه‌ها ارتباط برقرار کنند و فرهنگ کتابخوانی بین عموم مردم ترویج شود.

انتهای پیام/2258/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول